Gå til innhold

Follo/Snø

Ranger emnet


audi_s4

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fyrsten

Den historia som stod i ØB her forrige uke, vet dere egentlig hva den gikk ut på? Var det for sladding eller kjøring rundt og rundt i sentrum de folka mista lappen?

 

Etter det jeg leste i øb så mista de lapen for kjøring i ski sentrum. Men har hørt at folk mista lapen på industri feltet på langhus og ski

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helene B

 

Hehe.. Ja, må si det var rart du klarte deg så bra som du gjorde... Var bra kjørt da :)

 

Rart at jeg klarte med så bra?? Har jo tross alt 7 års erfaring med å kjøre slik nå :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Det som er det beste er når man gir f i bilen og kjører slik helt rolig da går det mye bedre

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

 

Etter det jeg leste i øb så mista de lapen for kjøring i ski sentrum. Men har hørt at folk mista lapen på industri feltet på langhus og ski

 

Bare sånn apropos den saken. En av de samme politibilene som kjører i Ski var på Nesodden og tok lappen til en kar som jeg sladdet sammen med på en åpen plass. Politiet tok oss på fersk gjerning :D

Heldigvis kom jeg meg vekk fort som fy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

 

Bare sånn apropos den saken. En av de samme politibilene som kjører i Ski var på Nesodden og tok lappen til en kar som jeg sladdet sammen med på en åpen plass. Politiet tok oss på fersk gjerning :D

Heldigvis kom jeg meg vekk fort som fy ;)

 

oioi.. var dette hendelsen med senatoren og 323 du snakker om?

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår