Langvik Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Snuten var ute i går.. snakka med noen som dro til Drømtorp for å møte en med Skyline etter vi hadde vært på Langhus, og blåmenna sto visst å venta på dem.. dro til Drømtorp rett etter de andre, men fant hverken snut eller folk.. tomt.. noen som var der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Var der.. De var på Vinterbro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 hva fan gjorde du der dynger kan da ikke sladde jævla kødder alle sammen Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Grønne fare hva fan gjorde du der dynger kan da ikke sladde Skal man liksom bli redd av navnet ditt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Industrien på Vinterbro? tenkte jeg faen ikke på.. fikk bare et lite glimt av Skyline`n i ski, var den fet? den så meget rosa ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Ble ikke så mye sladding på Skylinen har ikke akkurat feste. Men de som ikke var der gikk glipp av mishandling av Volvo 360 Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by RS2 Ble ikke så mye sladding på Skylinen har ikke akkurat feste. Men de som ikke var der gikk glipp av mishandling av Volvo 360 Hehe.. Ja, må si det var rart du klarte deg så bra som du gjorde... Var bra kjørt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Den historia som stod i ØB her forrige uke, vet dere egentlig hva den gikk ut på? Var det for sladding eller kjøring rundt og rundt i sentrum de folka mista lappen? Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Fyrsten Den historia som stod i ØB her forrige uke, vet dere egentlig hva den gikk ut på? Var det for sladding eller kjøring rundt og rundt i sentrum de folka mista lappen? Etter det jeg leste i øb så mista de lapen for kjøring i ski sentrum. Men har hørt at folk mista lapen på industri feltet på langhus og ski Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Helene B Hehe.. Ja, må si det var rart du klarte deg så bra som du gjorde... Var bra kjørt da :) Rart at jeg klarte med så bra?? Har jo tross alt 7 års erfaring med å kjøre slik nå :D :D :D :D :D :D :D :D :D Det som er det beste er når man gir f i bilen og kjører slik helt rolig da går det mye bedre Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Mishandling av Volvo 360 er gøylol :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by RS2 Etter det jeg leste i øb så mista de lapen for kjøring i ski sentrum. Men har hørt at folk mista lapen på industri feltet på langhus og ski Bare sånn apropos den saken. En av de samme politibilene som kjører i Ski var på Nesodden og tok lappen til en kar som jeg sladdet sammen med på en åpen plass. Politiet tok oss på fersk gjerning :D Heldigvis kom jeg meg vekk fort som fy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Jens Bare sånn apropos den saken. En av de samme politibilene som kjører i Ski var på Nesodden og tok lappen til en kar som jeg sladdet sammen med på en åpen plass. Politiet tok oss på fersk gjerning :D Heldigvis kom jeg meg vekk fort som fy ;) oioi.. var dette hendelsen med senatoren og 323 du snakker om? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Er det noen ute å sladder i kveld? Noen som veit det?? Isåfall hvor er dem hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Så noen på Drømtorp.. Men det er masse politi i gatene om dagen, så man må se seg godt om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg