Langvik Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Ja, snuten har meget lite å ta seg til om dagen.. puke Tenkte å ligge lavt ihvertfall fram til søndag.. Kjerra skal inn til lakkering, så det blir en liten pause.. Men er det no fart på søndag el?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 det var jo faen ikke en kjeft som var ute igår..... kjørte mellom langhus og ski minst 3 ganger.......så du noen som var ute å sladda litt seinere på kvelden længers??? fy fadaj, kjip kveld:rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 det er sivilen som er dritt da..! juletrærne av noen politibiler ser du med en gang Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Bor ett steinkast fra snutestasjonen, så jeg kan bare se hvor mange sivilbiler som er ute å ruller når jeg skal ut å kjøre.. deler garasje med en uniformert mondeo ;) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Deler du garrasjemed unniformert Mondeo? Det må jo være noe for seg selv..?:) Er det vær på Søndag, blir det sladding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 jeg er like imponert hver gang. Kan dere ikke begynne å skilte og annonsere når og hvor dere drar ut HVER ENESTE GANG a. for ski politiet har jo ikke bokmerket dette forumet. og leser det jo ALDRI. er så smart så smart. Stort F.... You fra meg. Lei av det! STIKKORD: JUNGELTELEGRAF!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Som jeg skulle sagt det selv! satt akkurat å skrev det samme! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by Ole_Dumm jeg er like imponert hver gang. Kan dere ikke begynne å skilte og annonsere når og hvor dere drar ut HVER ENESTE GANG a. for ski politiet har jo ikke bokmerket dette forumet. og leser det jo ALDRI. er så smart så smart. Stort F.... You fra meg. Lei av det! STIKKORD: JUNGELTELEGRAF!!!!! Hyggelig måte å si at kanskje man burde slutte å si så mye om hvor man holder til.. må jeg si.thumpsup Men takk for rådet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by Ole_Dumm jeg er like imponert hver gang. Kan dere ikke begynne å skilte og annonsere når og hvor dere drar ut HVER ENESTE GANG a. for ski politiet har jo ikke bokmerket dette forumet. og leser det jo ALDRI. er så smart så smart. Stort F.... You fra meg. Lei av det! STIKKORD: JUNGELTELEGRAF!!!!! Hehe vel det er snakk om at vi Flytter oss da vettu. Folk er ikke helt lamme i skallen heller.;) Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by Ole_Dumm jeg er like imponert hver gang. Kan dere ikke begynne å skilte og annonsere når og hvor dere drar ut HVER ENESTE GANG a. for ski politiet har jo ikke bokmerket dette forumet. og leser det jo ALDRI. er så smart så smart. Stort F.... You fra meg. Lei av det! STIKKORD: JUNGELTELEGRAF!!!!! enig, men verver du deg selv som jungeltelegraf da eller, blir jo litt vansklig å planlegge uansett da.....forslag noen:rolleyes: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by ehrnst enig, men verver du deg selv som jungeltelegraf da eller, blir jo litt vansklig å planlegge uansett da.....forslag noen:rolleyes: Blir vanskelig å finne ut hvor folka er hvis ikke vi kan legge det ut her, ja.. Kan jo alltids skrive oss på MSN-lista eller noe, å snakke om hvor vi skal kjøre der..?:idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Langvik Blir vanskelig å finne ut hvor folka er hvis ikke vi kan legge det ut her, ja.. Kan jo alltids skrive oss på MSN-lista eller noe, å snakke om hvor vi skal kjøre der..?:idea: ja jeg prøvde å legge ut en tråd,men ingen la mailen sin der.... her er min i hvertfall m_ehrnst@hotmail.com haru MSN længers? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 ja god ide! eller en tråd med passord som bare gutta i området har tilgang til??:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Manuell-Stikke ja god ide! eller en tråd med passord som bare gutta i området har tilgang til??:D hehe.....skal vi lage eget forum da, med passord og greier;) :rolleyes: :D hehe......fikser du eller sondre?:op Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 hehe det kunne faktisk vært noe!? skal vi gjørra det eller martin?? ville folk brukt det? folk fra follo eventuellt oslo?? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg