ehrnst Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Helene B I like måte :) oi:D sorry....prøvd å sende meg PM nå?? men uansett, hva skjer i kveld?? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 men for faen! jeg skal kjøre folk til ski sånn i 21.00-tida.. så da kan man jo alltids sladde litt..? ehrnst.. manuell.. kom til drøbak i halv ni tida!! så blir det sladde-vorspiel bak city og go`runden rundt drøbak, så cruiser vi til ski og videre utover..!:peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Go`Golfen til Jeanett er med, og Parkens "det hvite monster" er også med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 hehe, har du penga mine eller???for vi har IKKE bensin Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 kjipt, for jeg har IKKE penger.. får litt bens for å kjøre folka, men ellers broke as a muthafucka.. hakke Sondre spenn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by ehrnst ja, DEN har jeg hørt før:D hehe neida.... satser på at ingen kræsjer jeg! BTW: jeppe/jens, blei det noen fet filmnår du filma på skolen igår eller?(nesodden) Joda, det ble lyst og grei kvalitet. Peugeot 309 i jaget er fett :D Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut vettu, så jeg visste ikke at du var en av gutta der... Jeg skal til Ski ikveld - dropp Regnbuen da, og kom til Ski ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langvik Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 ehrnst! der ser`u! du må til ski du og.. ran statoil eller no da! bøff no bens der eller no! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Dinglevims Har ikke noen store planer for kvelden så jeg tar meg vel en tur til Ski etterhvert. Er du med Jens? Kan jo ta med cola og videokamera og kose oss skikkelig! Hahaha. Cola og Mariekjeks :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by Jens Hahaha. Cola og Mariekjeks :D :D Hørtes helt supert ut :D Når drar du mot Ski a? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Jeg kan ringe deg utpå kvelden, drar nok ikke før litt senere. Blir ikke liv før midnatt vet du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Jens Jeg kan ringe deg utpå kvelden, drar nok ikke før litt senere. Blir ikke liv før midnatt vet du... pleier å være sånn ja...men nå var det jo ikke liv for 5 flate....hvor var folka hen a? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Aner ikke hvorfor det var så stille... Var jo bare oss og to biler til som var der utpå natta... Pluss en politibil da, som selvfølgelig stanset meg :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Jens som selvfølgelig stanset meg :rolleyes: [/b] Rart det der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 hmmm......tok bilde av snuten vi;) veit ikke pm han blei helt nøgd ass! noen som ska cruise litt idag eller? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by ehrnst hmmm......tok bilde av snuten vi;) veit ikke pm han blei helt nøgd ass! noen som ska cruise litt idag eller? jepp har gjort det:D btw:jens.. må få deg bedre baTTeri i kameraet;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg