Gå til innhold

Follo/Snø

Ranger emnet

audi_s4

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Langvik

men for faen! jeg har kjørt over forsikringa snart.. + at bensen er lav.. tenkte å spinne mot ski ja.. men gidder ikke aleine..

jeg har lite bensin sjæl jeg.. vet ikke om jeg har nokk til å komme meg fram og i'tilbake en gang

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helene B

De har bare måka.. Er perfekt over alt nå :)

herlig da.. har akkurat vært å breia på den beryktede burmaveien på nesodden vi:D eller hva gutta.. jeg er vell den eneste som ikke har kjørt ut der nå lol

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

herlig da.. har akkurat vært å breia på den beryktede burmaveien på nesodden vi:D eller hva gutta.. jeg er vell den eneste som ikke har kjørt ut der nå lol

det var jo bare morro da:D :D ikke bra å bli eplekjekk;) hvordan klarte du å kjøre ut på kirka a, rundkjøringa eller??

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

det var jo bare morro da:D :D ikke bra å bli eplekjekk;) hvordan klarte du å kjøre ut på kirka a, rundkjøringa eller??

apapap... jaja nå harru jo sagt det så..

nei lå i 70 ned mot kjÆrka der så bræie jeg ned i kontraen, men så plutslig tok det tak i brøytekanten der så jeg fikk en 180 hardt inn i fonna.. mn å kom det noen hyglige folk å hjelp til:D når jeg kjørte ut derfra kom det 2 komandobiler:( hadde sikkert hørt om det.. men da var jeg allereder langt unna:D

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

apapap... jaja nå harru jo sagt det så..

nei lå i 70 ned mot kjÆrka der så bræie jeg ned i kontraen, men så plutslig tok det tak i brøytekanten der så jeg fikk en 180 hardt inn i fonna.. mn å kom det noen hyglige folk å hjelp til:D når jeg kjørte ut derfra kom det 2 komandobiler:( hadde sikkert hørt om det.. men da var jeg allereder langt unna:D

hehe....du gir deg ikke:D slada mye på vei hjem vi og;) hva faen kom det to biler for?? DET er sjæriff ass:mad: var det bare "bremse" snø eller var det hardt og?

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ehrnst

hehe....du gir deg ikke:D slada mye på vei hjem vi og;) hva faen kom det to biler for?? DET er sjæriff ass:mad: var det bare "bremse" snø eller var det hardt og?

den bremsa godt for å si det sånn:D har enda ikke sett noen skrammer i bilen:) så det gikk dreat bra:) men fan ut at jeg tror jeg skal legge om dekka snart;) tenkte å kjøre ut å titte på de andre 8 dekka.. noe må jo duge bedre enn de jeg har nå

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var deg jeg så i går kveld manuell. Sånn rundt kvart på 11. Jeg kom kjørende i hvit 405 og da så jeg en lik kjerre som sto i snøfonna ja. Jeg tok forresten en forsiktig sladd i svingen der dere sto :D

Jaja. jeg veit sladden ikke var så fet, men brekket mitt suger hardt for tida. Mulig jeg må ha mye kalippere bak snart :(

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Tror det var deg jeg så i går kveld manuell. Sånn rundt kvart på 11. Jeg kom kjørende i hvit 405 og da så jeg en lik kjerre som sto i snøfonna ja. Jeg tok forresten en forsiktig sladd i svingen der dere sto :D

Jaja. jeg veit sladden ikke var så fet, men brekket mitt suger hardt for tida. Mulig jeg må ha mye kalippere bak snart :(

hadde vært jævlig morro om du hadde dratt ut samma sted da!!! havna i samme sporet eller no:D da skulle faen meg ha leddlol lol

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

stemmer det... så deg rulle forbi.. men så ikke sladden da:( kom du mens jeg ble taua ut av americanern eller før?

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider