Manuell Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by ehrnst hmmm.....vi skal vel ut å sladde i morra folx?? langsvingen 24.00?? nå ere jo godt med snø:D og fiiine brøytekanter:D Jepp regn med meg;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Dinglevims Jeg er klar... Blir vel ikke så mye sladding på meg som har feilhjulstrekk, men jeg kan jo ta turen allikevel... jeg har det problemet selv jeg lol:( jeg kommer med slik en golf håper jeg:D med 90 fangere, lexus bak+++ perlemorgrønn Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Dinglevims Jeg er klar... Blir vel ikke så mye sladding på meg som har feilhjulstrekk, men jeg kan jo ta turen allikevel... ...Du kan alltids sitte på fanget mitt, sussebassen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Jens ...Du kan alltids sitte på fanget mitt, sussebassen ;) Har hatt nok ubehagelige opplevelser i Volvo'n allerede Jeppe... Holder meg i Golfen jeg gitt... :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Dinglevims Har hatt nok ubehagelige opplevelser i Volvo'n allerede Jeppe... Holder meg i Golfen jeg gitt... :D Ehem, jeg har da enda ikke kjørt ut når du har sittet på da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Jens Ehem, jeg har da enda ikke kjørt ut når du har sittet på da.... Var ikke kjøringa di jeg sikta til nå jeg sa ubehagelige opplevelser ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Jens ...Du kan alltids sitte på fanget mitt, sussebassen ;) her kommer ditt sanne frem igjen ja .. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Helene B Skal du sladde.. som ikke er gammel nok til å ha lappen?? :) aner en smule frekkhet her nå helene:rolleyes: blir lei meg jeg nå:D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by ehrnst aner en smule frekkhet her nå helene:rolleyes: blir lei meg jeg nå:D hehe.. Var vel en spøk... :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 skjønte vel egentlig det da:rolleyes: ;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Finn dere et rom a.. ;) Hvor er denne langsvingen alle snakker om? :) Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by hybris Finn dere et rom a.. ;) :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by hybris Finn dere et rom a.. ;) Hvor er denne langsvingen alle snakker om? :) drømtorp.... "hovedveien" som går igjennom omerådet der Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Æsj :( Alltid noe som kommer i veien. alltid. Sist gang det var treff så var det et kvinnfolk som kom i veien og denna gangen er det... ja.. Fest... :rolleyes: Og til dinglevims og jens: Dere er så søte sammen atte. :D Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Og til dinglevims og jens: Dere er så søte sammen atte. :D Faen da! Nå kommer jo hele bilforumet til å tro vi er skinkeryttere! Dette liker jeg dårlig... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg