Gå til innhold

Spotting i Møre og Romsdal

Ranger emnet


lars_toreh

Anbefalte innlegg

Sorry,jeg fant ingen tråd for dette området.

Kom en svart Ford Hot Rod imot oss,og en ny Ford Mustang når vi var på vei til fergeleiet på Molde.

Spotta den nye Dodge Challenger SRT8`n i køen på Moldeferga,og ble så heldig å få den foran oss,både i køen og på ferga,fikk nesten orgasme når jeg så den,og ble enda mer euforisk når det i tillegg kom en klassisk 69-70 Dodge Charger bak oss på ferga.

Det var en elektrisk blå metallic Saab 9-5,900?,som var en av bilene som kom ut av ferga,den hadde noe styling.I tillegg var der en 94-95? gul Golf med hvite lykter.

Da vi kom over med fergen så la jeg merke til at der også hadde vært en Plymouth Cuda ombord,og en 69 Chevy Camaro,orange med hvit dekor,litt for store felger etter min smak :)

Bilder av Challengeren og Camaroen is coming up :)

Ups,litt rotete skrevet,får skylde på at jeg er trøtt.

Hadde Moldestuket treff eller var dette en vanlig kveld? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry,jeg fant ingen tråd for dette området.

Kom en svart Ford Hot Rod imot oss,og en ny Ford Mustang når vi var på vei til fergeleiet på Molde.

Spotta den nye Dodge Challenger SRT8`n i køen på Moldeferga,og ble så heldig å få den foran oss,både i køen og på ferga,fikk nesten orgasme når jeg så den,og ble enda mer euforisk når det i tillegg kom en klassisk 69-70 Dodge Charger bak oss på ferga.

Det var en elektrisk blå metallic Saab 9-5,900?,som var en av bilene som kom ut av ferga,den hadde noe styling.I tillegg var der en 94-95? gul Golf med hvite lykter.

Da vi kom over med fergen så la jeg merke til at der også hadde vært en Plymouth Cuda ombord,og en 69 Chevy Camaro,orange med hvit dekor,litt for store felger etter min smak :)

Bilder av Challengeren og Camaroen is coming up :)

Ups,litt rotete skrevet,får skylde på at jeg er trøtt.

Hadde Moldestuket treff eller var dette en vanlig kveld? :p

 

 

jepp,var Moldestuket Show'n Shine helga som var..

så det stemmer

de fleste bilene du ramsa opp der var på det treffet :)

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har bodd i en hule hele livet og ikke har sett biler før nå :) Ta bilde av BMW E90, Pajero og en Discovery, skjer med det a?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy å lese 100xposter,oi jeg spotta deg igjen Gunnar,i den plasticfantastic Honda Civic`n,heva,breda og senka..weee

 

Jeg liker SUVer.Men dere har vel 100vis av nye Dodge Challengere i Stavanger??Beklager at jeg ikke bor i en by...

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Politeness

http://no.wikipedia.org/wiki/Ydmykhet

Mangelvare tydeligvis..

 

Denne tråden startet jeg for at andre kan poste bilder ifra M&R også.

 

Skal prøve å få noen bilder av en kamerats M3+ett par bimmers til :)Jeg er forresten ifra Møre ;)

 

Har 100bilder ifra Longva biltreff,men er ikke sikker på om det kan kalles spotting?I tilfelle har jeg over 200bilder ifra Amcar treffet Hot August Nights 2007 i Trondheim også,men pst noen AC Cobraer og sånt ser man jo på hvert gatehjørne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er det faktumet at tråden ble startet eller at du poster bilder som er problemet, men bildene du poster.

 

så faktisk en ny og flere gamle challengers sist lørdag her i stavanger, men de var vel på vei til eller fra biltreffet her som i molde.

og de er skikkelig fete de, i motsetning til:

en militærbil, to lastebiler, en discovery, an taunus, en mazda, noen bimmers på moa, en pajero, en stygg van, en jeep, en enda styggere golf, enda en trailer, og litt av huset på en lastebil

 

for all del fortsett og post bilder, men heller 3 bilder av biler folk faktisk synes er fete i stedet for 20 bilder av div crap en kan se hvor som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår