madskl95 Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 (endret) her er 2 få ålesund i sommer som var: Endret Desember 31, 2010 av madskl95 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Nå i helga så såg jeg en Opel Calibra som hadde fått en ny fanger.Det såg helt normalt ut, helt til fangeren falt av og skrapet mot asfalten xD så jeg og kompisen min bare måtte le av han :P Her holder han på å rette på fangeren så den ikke tar nedi bakken: hadde jeg visst at han skulle komme hadde jeg filma :D Epic fail Haha, genialt bilde :) Er en som heter Tom Memaja eller noe sånt fra ålesund som eier den, gikk kjøretøy vg2 - 2010 men sluttet etter et halvt år Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 (endret) Så en Rød/burgunder Audi 200 på Statoil Moa idag den 31.jan. USA lykter bake og V8 felger. Jeg kjørte forbi og sikla som en idiot, for så å følge etter den til Shell Lerstad. Den kjørte videre til innfartsvegen Noen som vet hvem som eier den? Endret Januar 31, 2011 av Skorp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskl95 Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 (endret) er det noen som har/kjenner til ein som kjører ein mørk BLÅ lav mercedes 190 E her i Ålesund/Moa området, bråker noe jæv.., er det noen response ROP UT....!!!!!!!!!! Endret Oktober 16, 2011 av madskl95 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskl95 Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 er det noen som har/kjenner til ein som kjører ein mørk BLÅ lav mercedes 190 E her i Ålesund/Moa området, bråker noe jæv.., er det noen response ROP UT....!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 hvorfor er det så viktig? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg