Din_Laban Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hvilke frontlykter for styling av Vectra B (99 mod) vil dere anbefale? -ser at at DeLight lyktene får "skryt" hos BS Bildeler, men er de nødvendigvis bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet April 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Var på telefon i dag med Streetdesign.no, og ble tipset om at disse lyktene (i savrt eller crom) fra Declane var spesielt anbefalt: http://www.streetdesign.no/?id=40447 Noen har noen formeninger om disse kontra FK og DeLight? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrien Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 jeg har delight frontlykter til min vectra 96. jeg måtte sende de første lyktene i retur siden det dannet seg noe enormt kondens i lyktene.de var kjøpt hos bsbildeler, men når jeg monterte de nye brukte jeg ekstra silikon rundt for å tette de, da ble det bra! ellers er delight veldig gode lykter, så lenge du sørger for å få justert de på ett verksted etter montering. angeleyes tar seg veldig bra ut på vectra b også! spør du meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Fikk litt av det samme problemet på mine nye lykter. Snakket med StreetDesign.no., og fikk tips om å tette med sikaflex på pakninga. Dette skal visstnok løse det. Får se om det blir tid å gjøre det i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoomaas Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Skal kjøpe Angel Eyes frontlykter til min Vectra B Hva tror dere passer best av crome og svart ? Er veldig i tvil til hva jeg skal velge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Skal kjøpe Angel Eyes frontlykter til min Vectra B Hva tror dere passer best av crome og svart ? Er veldig i tvil til hva jeg skal velge. det kommer helt an på hva du har lyst på:) dersom bilen er lys kunne det kanskje vært pent med chrome angles:) jeg har jo en mørkegrønn vectra, og jeg skal kjøpe svarte angels siden det er en mørk bil. i senere tid er det kanskje snakk om å lakkere den svart, men vi får se:D Men hvilket merke var best? noen som har testet de fra Autospar.no? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg