Saab_Racing Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Noen som vet hvorfor ikke folk som er født i 90 kan være med når man kjører JR??? Jeg er selv født 29 des 90, er jo nesten 91, men får jo ikke være med`:S Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 har nok noe med at du er over 18 år og blir sett på som senior kanskje, stussa litt over det jeg også, for det heter jo; bilcross junior challenge og du kan vel kjøre junior i år også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 har nok noe med at du er over 18 år og blir sett på som senior kanskje, stussa litt over det jeg også, for det heter jo; bilcross junior challenge og du kan vel kjøre junior i år også. Jammen man kan jo kjøre junior ut det året man er 19, og de som er født i 91 kan jo også være over 18 da... Tåplig opplegg hele greiene spør du meg... Alle som var med i fjord var ungene til folka i bilsportforbundet osv... Blir helt kvalm... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Team-Rosa- Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 jøss ikke bare jeg som er født 29 desember nei;) men jeg er født 92 da:P Siter http://www.teamrosa.com Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Jammen man kan jo kjøre junior ut det året man er 19, og de som er født i 91 kan jo også være over 18 da... Tåplig opplegg hele greiene spør du meg... Alle som var med i fjord var ungene til folka i bilsportforbundet osv... Blir helt kvalm... hehe ja jeg er helt enig. er 18 5.mai jeg så jeg er jo ''voksen'' selv om jeg kommer med. og ja, det virka sånn i fjor det med ungene til de på forbundet. mye rare valg i fjor, sånn som at bjørn ola grøterud kom som ''reserve'' han har jo gjort det bedre enn halvparten av de som kom med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Enig at det var mye rart i fjor! Glenn haug kom jo ikke med. Trur heller ikke at han var no reserve! Han er jo et av de største juniortalentene i BC etter min mening :) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 å hælvette, jeg glemte å sende inn jeg!. fitta feis, hælvette!. men ja b23, glenn haug er en av de godeste juniorene i landet, MEN han har vel aldri stillt på løp med noe drit heller da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg