Gå til innhold

ulovlig å burne????

Ranger emnet


blixanio

Anbefalte innlegg

begynte å lure da jeg leste avisa idag morges.

 

sitat:

 

Svidd gummi

En bilfører som spant rundt på plassen bak drosjene, vil muligens bli fratatt førerkortet. Hendelsen skjedde ved 01.30-tiden natt til søndag. Politiet kom til stedet og føreren er anmeldt.

 

 

 

hva faen er dette for noe?? mister man lappen for bare burning?!?!?!?!?!??!

 

 

:confused: :confused:

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.2.5.9 Skrensing, "burnout" m.v.

Førerkortet bør inndras for minst 3 mnd. i tilfelle hvor det har vært foretatt skrensing og andre former for hensynsløs kjøring eller bruk av motorvogn (for eksempel burnout) på områder (torv, plasser mv.) hvor kjøringen/bruken har skapt fare for fotgjengere og andre trafikanter.

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier vel at bilføreren har skapt unødvendig støy og har kjørt bilen uten kontroll eller no'

 

en av lovene fanger opp dette mener jeg...

 

 

Håper virkelig at de har høyere prioritet på å fange de virkelige kriminelle drittsekkene istedenfor å fange slike "farlige" utagerende ungdom som tar burnout ..

 

Bare en ting å si: vær forsiktig, dine føringsoffiserer følger med deg uansett hvor du er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kameraten min burna og bråka no jævlig ut av et kryss i Larvik sentrum sist fredag\lørdag, og når vi var på vei ned gata, så vi en patruljebil parkert.

 

De gjorde ingenting...

 

Tilsnakk? Neh

Bot? Nah

 

 

magzmod har jo dratt ut noe fra en eller annen lov, så de skal vel egentlig "ta" oss? :cool:

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke alle snutene er like da. det er noen som "overser" burningen tenker jeg..

 

men fan.. det visste jeg ikke! så lenge det er forsvarlig. ikke til fare for andre er det lov? hummmm.

 

hadde vært fett å gjøre sånn som supran i avatern min foran snut-kammeret. heheheheh :D

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audere-Est-Facere

 

magzmod har jo dratt ut noe fra en eller annen lov, så de skal vel egentlig "ta" oss? :cool:

 

Slo opp i denne publikasjonen. Står mye interessant i den i grunn. Som flere andre har sagt, er det kjekt å ha en utgave av denne tilgjengelig hvis man blir stoppet av politiet og mener at de tar feil...

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

 

Slo opp i denne publikasjonen. Står mye interessant i den i grunn. Som flere andre har sagt, er det kjekt å ha en utgave av denne tilgjengelig hvis man blir stoppet av politiet og mener at de tar feil...

 

Det er så jævelig forskjell på pol10 rundt omkring,fikk selv tilsnakk fordi jeg kjørte med park lys og spredere på ettermiddag/kveld av en snut.... har enda ikke funnet en lov mot det...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår