Gå til innhold

Politiet når nye høyder!

Ranger emnet

Popp

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si gratulerer til Politiet i Egersund, dere har virkelig dratt norsk politi til nye høyder når det kommer til dumskap, jeg bruker ikke å klage på politiet, men dette fortjener dumhetsprisen :???:

http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1317791.ece

Hvordan kan man ta lappen fra noen fordi de spiller høy musikk hjemme og er full i helgene?

Tror det er mange som bør levere førerkortet om det skal være slik, iallefall må vel jeg det :ass:

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har hendt før, at "nyoppkjørte" har mistet sertifikatet for noe som ikke hadde bunn i bil og kjøring.

Dette gjelder som jeg husker under prøveperioden.

Men at dette fortsatt praktiseres er nok fordi de virkelig ville gi ham inn.

Gratulerer, dere er fortsatt etat uten respekt.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få gratulere. Er ikke noe annet og gjøre.

Jeg snakker normalt ikke nedsettende om politiet, men i denne saken kunne det mildt sagt, blitt gjort en litt grundigere vurdering på strafferettslig forfølgelse enn dette.

Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få gratulere. Er ikke noe annet og gjøre.

Jeg snakker normalt ikke nedsettende om politiet, men i denne saken kunne det mildt sagt, blitt gjort en litt grundigere vurdering på strafferettslig forfølgelse enn dette.

Makan.

Ja, her oppe har jeg hørt om noen få tilfeller der politiet har beslaglagt stereoanlegget, det er vel muligens en bedre løsning på problemet :P

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være sånn så må jeg vel levere inn førerkortet selv....

Dette blir bare for dumt altså, her er det noen sorte får som har stukket huene sine godt ut og det burde være opplagt hvem som får sparken!

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så idiot du må være i trafikken for å få så lang straff!

Haha du sier noe, om du kjører i fylla så mister du den ikke så lenge.... Men er du dritings og IKKE kjører så kan du tydeligvis miste den i 3 år ja.

Veit forsåvidt om folk som har holt godt over det dobbelte av fartsgrensen i 80 sona og ikke mista den så lenge! dukenukem

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men for f... det blir vel sak ut av dette slik at han får den igjen? han snuten burde forbli arbeidsledig resten av livet!

Noen bør jo reagere her vel?!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ikke mindre festing av å dra lappen nei.

Straffa på 3. år for fyll, uten kjøring er drøy når fyll med kjøring er 2. år som regel!

MEEEN!!

Er det ikke noe som heter seg at man må ha edruelig vandel for å kunne ha rett til å ha førerkort da?

Sånn intrykk jeg fikk det var han en kjenning hos politiet når det kommer til fyll =)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider