Gå til innhold

Politiet når nye høyder!

Ranger emnet

Popp

Anbefalte innlegg

Er det ikke Egersund en del av halleluja-land? Ikke så rart du blir sett på som alkis hvis du er på byen en kveld eller to da vil jeg tro.. :)

Eirik

egersund er faen ikke noe halleluja-land? er bare noe gjøker som tror det.(selv om jeg bor i utkant av egs, over halve byen er normale folk og ikke er med i noen slags sekt)

men ja, politiet er noen slags texas politi, dei plage heller en som kommer med tåkelys isteden for og stoppe en slagsmålkamp der visse blir slådt til blods og når kampen er ferdig og dem så slåss ble venner, så blande politiet seg inn og blusse det opp igjen, så er det rett inn i bomma(politi bilen) så til glattcella til overnatting.

og ja, du finne litt av hvert herande, slik som du finner alle andre plasser, men det blusse mer opp her enn det det gjør andre plasser pga okka by dokka by = e det løye at det er slik som det er i egersund (han som komm på det må faen vera dum i hode som kan komma på noge sånn slagord)

og du blir ikke sett på som alkis før du er stam kunde på corner pub eller hauen kro. så tror om igjend

og denne advokat bilstad e jo ikke god advokat når han går ut i media med saken som han kommer til og tape

Endret av mondeo 2,2 x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men det har jo med vandelsattest å gjøre..

Noen som vet hvordan denne saken går?

Eirik

der blei så stilt ang saken, like stilt som stille vind

men han har enda lappen og kommer garantert og miste den:biker bare politiet for ordlegga seg skikkelig i rettsaken. dei har over 150 saker på han ang dette (bråk og høy musikk i beruset tilstand)

politiet tar ca 100 - 200 personer:drunk: i året pga dette når dei har vert beruset (må bare oppføra seg, så går det greit)

men er enig at det er jo ingen som setter på steroenlegge og fester fra fredags kveld til søndags formiddag i ett:disco, før anlegge blir skrudd av og ja det stod på for fult med vinduane åpne og har ca 40 - 50 naboer rundt seg er jo 1-5 m mellom husene så det er mangen forbannet naboer rundt hann ja.:disco

Endret av mondeo 2,2 x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelden jeg uttaler meg om dialekt og slikt her, da jeg kansje skriver litt dialekt selv. Men fy det er vanskelig å tolke noe av det som blir sagt her.. :)

Ontopic: Er ganske klart at denne saken har 2 sider, men å ta fra mannen lappen synes jeg var ett dumt alternativ. Kommer ikke akkurat til å bli mindre drikking på denne karen da. Anlegget skulle heller ha vært beslaglagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ja, politiet er noen slags texas politi, dei plage heller en som kommer med tåkelys isteden for og stoppe en slagsmålkamp der visse blir slådt til blods og når kampen er ferdig så blande dei seg inn og blusse det opp igjen, så er det rett inn i bomma så til kasjoten til øvenatting.

Er sånn det skal være. Stopp så mange rånere som kjører med feil lys (regner med det er deg, ettersom du hater politiet for det =P ). Litt god gammeldags slossing har aldri skadet noen

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn det skal være. Stopp så mange rånere som kjører med feil lys (regner med det er deg, ettersom du hater politiet for det =P ). Litt god gammeldags slossing har aldri skadet noen

nei er ikke meg, jeg kjøre lovligt jeg og tåkelys sammen med parklys på dagene når det er lyst da er det lovligt og jeg hater dem ikke, men det provoserer meg. men politiet burde tenke litt etter hva dem prioterer først. når dem går og blusse opp igjen en slagkamp så er ferdig og dem det gjaldt ble venner, så burdet politiet gått ifra dem som venner og ikke starte slåskampen på nytt igjen bare for og få inn litt kroner til staten og få noen personer inn i glattcella så ikke den står tom i helgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelden jeg uttaler meg om dialekt og slikt her, da jeg kansje skriver litt dialekt selv. Men fy det er vanskelig å tolke noe av det som blir sagt her.. :)

Ontopic: Er ganske klart at denne saken har 2 sider, men å ta fra mannen lappen synes jeg var ett dumt alternativ. Kommer ikke akkurat til å bli mindre drikking på denne karen da. Anlegget skulle heller ha vært beslaglagt.

alegget er jo tatt i fra, men gikk og kjøpte nytt etter på. og det fant politiet ut, at det nytta ikke må gjøre noe annet bot nytter heller ikke.

trossalt dette har vart over lang tid (over 10mnd) det var ikke dagen etter på politiet tenkte at, ja vi tar ifra lappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider