Gå til innhold

Idé til første mekke prosjekt?

Ranger emnet

steinknaus

Anbefalte innlegg

Du får du presse pedalen i gulvet. Da får du i det minste moro for pengene, i stedet for at det renner ut i grøfta.

Nja, er jo bare ved mer enn 45liter på tanken det renner ut ser det ut som da, men må få gjort noe med det.

Vet noen om BMW 91mod er noe å skru på for nybegynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt okei egentlig, ikke så alt for mye mikk-makk samtidig som den ikke er helt steinalder heller. Tror ikke du skal slite med å finne feil heller, bruker være en del å ta tak i på disse bilene som begynner å dra på åra, og gjerne er hardt kjørt av ungdommen.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for at bensinen ikke renner over varme deler osv, veeeeldig kjipt om bilen skulle ta fyr. Dessuten så kommer den aldri igjennom noen EU kontroll om det lekker bensin, så akkurat angående bensin tanken så ville jeg kanskje anbefalt deg å stikke innom en verksted og få det der gjort ordentlig :P

Men ja, jeg har ikke gått Mekk eller noe lignende, men har lært veldig mye om biler ved å mekke på Volvo. Nå er jo naboen min, som har vært sammen med storesøss i 5 år, utdanna mekaniker og elsker volvoer da, så har hatt en liten fordel der med han som min "mentor" xD

Har faktiskt også mekka på en BMW 320 før, og det var noe drit. Når du fiksa en ting, så gikk en anna ting til helvete. Evig byggesett det der :p

Husker ikke årsmodell, men den gikk da greit og hadde ikke styreservo husker jeg, vært litt kvass i arma om man kjørte den rått rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P

Men ja bare ved 45liter og mer. Denne var EU ok for under en mnd sia, bare det som er rart. Men har fyllt tanken opp fullt nå og lar den stå på en rett plass så skal jeg se om den lekker da og. Hvis ikke kan det jo være slangen mellom tank og påfyllingsrør når det blir for mye trykk på den. Slakk i klemma eller noe der (har jeg fått høre), og da høres det ikke like dyrt ut som ny tank heller :)

Og til Drcrow: Bilen har servo, så antar du har skrudd på noe eldre :)

Men om jeg må skru satser jeg på at den er lettskrudd, hvis ikke må jeg bytte etterhvert xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider