Kjapp1 Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Min store drøm er en skikkelig granada. Foreløpig kjører jeg bare sierra. er det noen typiske feil på granada? noe jeg bør se spesielt etter? Siter Har: 92' Ford Scorpio 2.0i GLX 89' Ford Sierra 2.0i CLS (til salgs) Hatt: 83' Ford Sierra 2.0L, '84 Ford Sierra 2.0L, 85' Ford Sierra 1.6L, 86' Ford Sierra 2.0L, 87' Ford Sierra 2.0iS, 86' Ford Scorpio 2.0iGL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 kreft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjapp1 Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hmm.. Siter Har: 92' Ford Scorpio 2.0i GLX 89' Ford Sierra 2.0i CLS (til salgs) Hatt: 83' Ford Sierra 2.0L, '84 Ford Sierra 2.0L, 85' Ford Sierra 1.6L, 86' Ford Sierra 2.0L, 87' Ford Sierra 2.0iS, 86' Ford Scorpio 2.0iGL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Nei kreft har jeg ikke vært borti men HIV å Aids hadde 2.0 min Motoren kreperte etter en dag med rådebank. Men det står respekt av å Børne med rådebank på 2 høl. Bilen var så rusta i vangene at det var bare delebil, hadde gått 320000, en eier å noen sånt. hehe.... Nei da, Granadaen er ganske solid, litt rust(hjulbuer/(kanaler), kanskje hardykoblingen på mellomakselen og 5.girs lager er svake. Ellers er det vel ganske bra, kan jo spørre på Granadaklubben svenska Granadaklubben Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
køll Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 granada e greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 nå sier du jo ikke så mye om hvilken modell du er ute etter da,men for meg er en skikkelig granada en mk 1 77 mod :) men til svakheter på disse bilene. det har veldig lett for å være rust på følgende steder. hjulbuer kanaler ( se innvendig under teppet) bakre rammevanger ( dårlig drenering) øvre skjermfester ( masse dritt som fester seg der) dugg i frontlyktene. begynner å bli vanskelig å få tak i visse karroseri deler :( så har vi jo de gode tingene da de er jo ganske rimelige selv for et bra eksemplar ( ga 4000 for en mk1 3.0 som hadde vært lagret i 12 år ) lette å reparere ( masse deler som passer fra 1972-1985) rimelige deler god plass å tåler en del juling. om man ser bort i fra de tingene som er nevnt over så er det greie biler. bare man husker at den siste modellen er fra 1985 så de bilene som er til salgs er jo minimum 19 år gamle da. mvh jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242tic Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 En kompis av meg hadde granada 2,8 til jordebil. Den tålte stort sett alt,så det er en fin herjebil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Skal å se på en granada på lørdag. Noe annet jeg burde være obs på? 82mod. 2.3 L Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 hmm er ikke så veldig mye feil på disse da. en del er beskrevet av meg tidligere i denne posten. kan jo si at frontrute til denne bilen koster ca 2000.- kontant. komplett eksos ( orginal type) koster ca 1500.- alle bremserør og slanger ca 1000.- men så lenge bilen ser bra ut i vanger å kanaler :) + at motoren høres god ut å drar bra ,så er det jo magefølelsen som får bestemme da. hva er prisforlangende på den da? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by lordbongo hmm er ikke så veldig mye feil på disse da. en del er beskrevet av meg tidligere i denne posten. kan jo si at frontrute til denne bilen koster ca 2000.- kontant. komplett eksos ( orginal type) koster ca 1500.- alle bremserør og slanger ca 1000.- men så lenge bilen ser bra ut i vanger å kanaler :) + at motoren høres god ut å drar bra ,så er det jo magefølelsen som får bestemme da. hva er prisforlangende på den da? jon 5000,- Motor og gearkasse er tatt ut for å skiftes, forstilling er også plukket ned. Selger sier det bare er lakkrust. Hvor ligger prisen for nye dempere, bremser og sånt? Slitedeler. Lurer også på V8 Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 hmm ikke ille pris det men du burde få en kjørbar en for samme summen. dele priser finner du her angående v8 så kjenner ikke jeg til hvordan man går fram. men det er jo noen som er registrert da så det er vell mulig. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg