Dr_S Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Noen som har vært uheldige på nyåret og har blitt belønnet med prikker? Lurer på hvor mange jeg vil få iår... :rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hvordan er regla der egentlig? har ikke fått no bøter i det hele tatt jeg (hatt lappen i 3 mnd :P) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Får du 8 prikker i løpet av 3 år, mister du førerkortet i 6 måneder. Men ikke spør hvor mange prikker du får for ditt og datt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Leste i avisen at en person ikke fikk prikker på førerkortet fordi han mista lappen på stedet!!? Så dette vil si at hvis man vil ungå å få prikker, så må man bare sørge for å miste lappen... :rolleyes: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimzy Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Forstår ikke helt hvordan dette funker.. Hvis man f.eks kjører for fort, får man da bot OG prikk, eller kun prikk ? Siter '89 200 10vT Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hvis du kjører litt for fort så skal du få bot OG prikk, men hvis du kjører så fort at du mister lappen får du fortsatt inndratt førerkort, og da slipper du prikkene. :D Pål Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by grimzy Forstår ikke helt hvordan dette funker.. Hvis man f.eks kjører for fort, får man da bot OG prikk, eller kun prikk ? Hadde det bare hvert så vel, at man bare fikk pikk, eh prikk... Får bot & prikk :mad: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 u gotta do what u gotta do .. Ingen vits å ligge "på" grensa lengre .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 8 prikker på tre år før du mister lappen?? Skal kjøre rimelig idiot for å bli tatt så ofte da! Selv har jeg sikkert hatt endel flaks, men har bare fått bot én gang siden jeg fikk sert for sju år siden :peace: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er jo mulig å få en haug prikker på en gang .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by TBI Er jo mulig å få en haug prikker på en gang .. Der sa du noe bonde Får vel bare kjøre pent da... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Pellick 8 prikker på tre år før du mister lappen?? Skal kjøre rimelig idiot for å bli tatt så ofte da! Selv har jeg sikkert hatt endel flaks, men har bare fått bot én gang siden jeg fikk sert for sju år siden :peace: å bli tatt for å kjøre på rødt mener jeg å huske er 3 prikker.... så det skal ikke så mye til.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Det er vel bare å roe seg ned. Jeg har betalt bøter på 13000 nå, har hatt lappen i 8mnd'er tilsammens! Faen! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 å kjøre på rødt..kvalifeserer jo til like høg bot som å ligge på lappen grensa da...purken e jo kuk når d gjelder lyskryss da... men ditta prikke systemet tror ikkje ej har noe virkning...ikkje for mej ivertfall:):) prikk sug pikk:) Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by viper Hadde det bare hvert så vel, at man bare fikk pikk, eh prikk... Heller pikk enn prikk :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg