truls160 Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 240'n min er ikke eu godkjent, men det er bare små ting som står igjen...rust ble ikke kommentert! har mangel lapp fra forrige eier:P men jeg tok en spiss hammer og slo litt på kanalen og da slo jeg bort et stort stykke med sparkel;P og det var jo selfølgelig et stort hull i kanalen.. Kan de kommentere det på etterkontroll eller sjekker dem bare feil som ble kjent ved forrige eu godkjenning? Har tenkt å fikse det, men da må jeg kjøpe sveise apparat osv og det koster penger... og det er mangelvare hos meg akkurat nå;) så hvis jeg slipper det akkurat nå så hadde det jo vært kjekt:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Tror nok det går greit om det ikke er ekstremt, normalt så føres ikke nye feil opp, med mindre det er graverende feil. Er EU-kontrollen gammel kan det være du må ta en ny en uansett. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Tror nok det går greit om det ikke er ekstremt, normalt så føres ikke nye feil opp, med mindre det er graverende feil.Er EU-kontrollen gammel kan det være du må ta en ny en uansett. oki, EU kontrollen er fra august 2008 så håper det går bra:) Takker for svar:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg