airone Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Er det noen som vet om det går å få kjøpt orginale setetrekk til Passat 3B 1998mod? stoffet har gått i oppløsning på venstre sidestøtte på trendlineførersetet mitt, og jeg vil gjerne ha det fikset før jeg selger bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Jepp det går:) Samme har skjedd på min og jeg var innom audi og hørte på prisen for kun ryggdelen.. 2700kr.... :0 Jeg synes dette var alt for dyrt så blir kun sydd på en lapp for min del... Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet April 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 dæven. den var drøy. man får jo kjøpt komplett interiør for 4500,-..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Er det på vw eller? Nå har stolene mine sideairbag så jeg sjekka etter prisen til trekk for de, vet ikke om det er billigere for stoler uten om det er det du har... Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Er det på vw eller? Nå har stolene mine sideairbag så jeg sjekka etter prisen til trekk for de, vet ikke om det er billigere for stoler uten om det er det du har... som sagt, en passat 3B 1998mod. de har airbag i stolene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Ok. Ettersom jeg fikk spm om det av han som satt på delesalget så antok jeg at det kanskje var ekstrautstyr eller noe... Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg