muaz Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Hei. Jeg har akkurat gått til innkjøp av en 87 mod doge 350 van med 318 motor. Bilen er i topp stand driv verk og rustmessig,MEN den er helt ribbet innvendig. Tidligere russevan,eneste som står i er to kapteinstoler med sving fra chevy van. Det jeg lurer på er hvordan går jeg frem for å innrede den innvendig?? Noen gode tips om hvordan jeg kler skapet på innsiden og taket?? Eventuelt noen linker med gode bilder på hvordan jeg går frem siden jeg er grønn på dette. Håper på gode og hjelpsomme svar. God helg til alle :) Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 ja her var d mye respons.... Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Noen båtinnredere i nærheten som kan hjelpe deg? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Finerplater pels, lim og stiftepistol.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Hei.Jeg har akkurat gått til innkjøp av en 87 mod doge 350 van med 318 motor. Bilen er i topp stand driv verk og rustmessig,MEN den er helt ribbet innvendig. Tidligere russevan,eneste som står i er to kapteinstoler med sving fra chevy van. Det jeg lurer på er hvordan går jeg frem for å innrede den innvendig?? Noen gode tips om hvordan jeg kler skapet på innsiden og taket?? Eventuelt noen linker med gode bilder på hvordan jeg går frem siden jeg er grønn på dette. Håper på gode og hjelpsomme svar. God helg til alle :) hei.kle den med kryssfinerplater i tak og vegger og så kle dem med høytallerkassefilt fra biltema.enkelt og billig..har gjort det selv og lager mye av treverket selv. filten legger du på ved hjelp av noe lim, sikaflex eller monteringslim, ikke trelim..og selvfølgelig noe vegg til vegg teppe i gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Jeg ville lagt isalasjon mellom karosseriet og finerplatene. Du kan lage høytalerhull på finerplatene og feste melomtone og diskanter i veggen. Trekk platene med noe mykt og karnsje bruk møbelspikre for å lage mønster. Egne kasser er best for bassen, men du kan bygge dem inn i inrednigen. Jeg hadde tykk krysfinner med parketgulv oppå som gulv i min van. Bare å vaske ut Ølsølet etter en helg. Teppe er ikke så lett å rengjøre etter en fyllekule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg