pondi Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hey dere... Fått bilen på bukk og er i full gang, men det stopper i motorrommet for meg. Plastdekselet / vannrenna er jo limt fast i ruta.. (Den som vindusviskerene er fast i ) Kan jeg bare rive av denne eller? Eller finnes det en lurere måte og ta av demperen på? Noen som har gjort dette før så bare kom med en forklaring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hey dere... Fått bilen på bukk og er i full gang, men det stopper i motorrommet for meg. Plastdekselet / vannrenna er jo limt fast i ruta.. (Den som vindusviskerene er fast i ) Kan jeg bare rive av denne eller? Eller finnes det en lurere måte og ta av demperen på? Noen som har gjort dette før så bare kom med en forklaring ;) løsne viskerene så kan du dra opp dette plast dekselet:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondi Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Takker ;) Da har jeg fått byttet framme uten problemer. Gikk sinnsykt greit og jeg har aldri skrudd bil før :o Nå er det da bak problemet kommer. For å få løsnet demperen i topp, må jeg da ta og løsne interiøret i bagasjerommet eller skal jeg bare ta av beskyttelsen i hjulbuen? Hvis jeg skal ta ut interiøret bak, noen som vet om / har en kort god forklaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondi Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Fant ut av det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg