Gå til innhold

Hvordan koble BMW kasett spiller?

Ranger emnet

Anderslien

Anbefalte innlegg

Faren min har en gammel 75 BMW 3.0csi. Den satt det ingen spiller i, så driver å kobler til det nå. Har fått tak i en kasett spiller fra 90 tallet som vi skal sette inn. Original bmw spiller. På den sitter det en kontakt på med ledninger ut av. Fargene på disse ledningene er:

3 tykke ledninger med fargene: 1 stk Brun, 1 stk rød med hvit stripe og 1 stk lilla med hvit stripe.

6 tynne ledninger med fargene: 2 stk hvite med brun stripe, 1 stk helt hvit, 1 stk sort med hvit stripe, 1 stk grå med sort stripe, 1 stk blå med brun stripe og gule prikker.

+ 8 stk høyttaler kabler som jeg har kontroll på.

Har prøvd å koble brun til jord og rød med hvit stripe til pluss og lilla med hvit stripe til pluss samtidig. Da går sikringen. De andre har jeg ikke peiling på hvor skal.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det type 17pols-rundkontakt regner jeg med?

radiostecker_e36.jpg

1 -> Lautsprecher Front venstre +

2 -> Lautsprecher Front Høyre +

3 -> Lautsprecher Bak venstre +

4 -> TelefonMute

5 -> TenningsPluss

6 -> Lautsprecher Bak høyre +

7 -> I-Bus (forhåpentligvis fungerer spilleren også uten noe inn her!)

8 -> Lautsprecher Front venstre -

9 -> KonstantPluss (Batterie)

10-> Gala (Speedometer-signal)

11-> Lautsprecher Front høyre -

12-> Lautsprecher Bak venstre -

13-> BelysningsPluss

14-> Lautsprecher Bak høyre -

15-> Jord/Minus

16-> Remote-utgang

Bildet er da sett inn på baksiden av spilleren. 7 og 10 kobler du da ikke til noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider