Gå til innhold

Inbrudd i bilen

Ranger emnet

Wheelman

Anbefalte innlegg

Det var ikke no moro å komme ut i bilen min lørdag morgen. Det hadde vært noen klåfingra samfunnstapere inne i Golfern og forsynt seg.

- 1 stk Cerwin Vega 15-4 i kasse på 90 liter

- Hattehylle med 2 6x9" og 2 6,5" VDO høytalere

Spilleren fikk dem ikke ut så den ødela idiotene.

Dem kommer sikkert til å selge det så hvis noen hører noe så ta kontakt på 91553766 eller PM

angry anger2

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Hadde innbrudd selv for ca 10 mnd siden. Sinnsykt dritt.

Politiet hadde ikke tid å komme og slik.

Fikk tak i fyren selv, viste seg at det var en narkoman som bodde 150m ned i gata.

Hvordan fant du ut det da? Prøvde han å selge det tilbake eller?

(Klarer han å gå/bruke fingrene enda?)

Celeborn: Kondolerer. Surt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fyr som skylte meg penger og er noe klepto, han skyllte meg penger for en delebil han kjøpte. Jeg visste at han sikkla på UHF radioen og Stereoanlegget i bilen og det første jeg gjorde var å reiste hjem til han, truet med å anmelde han for svindel og tyveri (da delebilen fortsatt stod i mitt navn).

Etter litt så viste det seg at han kjente nartisene nede i gata. Sendte han ned og en kamerat av meg som ikke bor i område. Og det første fyren dro frem var min radio. Imellomtiden fikk jeg tak en en politibil som passerte mens jeg vente oppe i gata og fikk dem til å møte dem og narkisen mens de gikk til shell for å "ta ut penger".

Vitnet for noen mnd siden og han ble tatt for heleri.

F.o.m. innbrudde skjedde til vi tok han... 3 timer.

Iløpet av 3 timer hadde han solg cd-spilleren og påsto for retten at han hadde kjøpt UHF radio'en. og da blir han ikke tatt for tyveri , men kun heleri.

Har heldighvis flyttet nå vekk fra narkomenene og Heidi Hauge. Snakk om flott nabolag :D

Edit: Fyren kan sikkert gå , men er vel ikke mange kvadrat han kan flytte seg på. Han ble tatt for 7 tilfeller av diverse ting, en av de var innbruddet i bilen min

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wabby

Det var en fyr som skylte meg penger og er noe klepto, han skyllte meg penger for en delebil han kjøpte. Jeg visste at han sikkla på UHF radioen og Stereoanlegget i bilen og det første jeg gjorde var å reiste hjem til han, truet med å anmelde han for svindel og tyveri (da delebilen fortsatt stod i mitt navn).

Etter litt så viste det seg at han kjente nartisene nede i gata. Sendte han ned og en kamerat av meg som ikke bor i område. Og det første fyren dro frem var min radio. Imellomtiden fikk jeg tak en en politibil som passerte mens jeg vente oppe i gata og fikk dem til å møte dem og narkisen mens de gikk til shell for å "ta ut penger".

Vitnet for noen mnd siden og han ble tatt for heleri.

F.o.m. innbrudde skjedde til vi tok han... 3 timer.

Iløpet av 3 timer hadde han solg cd-spilleren og påsto for retten at han hadde kjøpt UHF radio'en. og da blir han ikke tatt for tyveri , men kun heleri.

Har heldighvis flyttet nå vekk fra narkomenene og Heidi Hauge. Snakk om flott nabolag :D

Edit: Fyren kan sikkert gå , men er vel ikke mange kvadrat han kan flytte seg på. Han ble tatt for 7 tilfeller av diverse ting, en av de var innbruddet i bilen min

Var da enda bra han fikk svi litt for det da. Fyren som jeg tok for innbrudd i min bil fikk 3mnd pakkesnekring, men han hadde 12saker på seg for den. (og over 100 fra før av .. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok de forstår hvis du viser em ditt balltre mot deres kne.... Hadde vært min reaksjon da... Dvs hvis snuten ikke hadde orka å gripe inn... noe som er typisk,de har jo så mye bedre ting å ta seg til, som å sitte å snike nerri grøfta ved e6..

:mad: :mad:

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol ja. Jævla irriterende. Hadde innbrudd i båten. Den er såklart tømt for verdisaker om vintern, men de dumme narkisene holdt på å brenne opp hele båten da de brukte sjøkartene som lå i båten til fakler! Hadde narkotika blitt legalisert for de mest hardbarka, og de kunne fått det på "rehabeliteringssentere" hadde sikkert slike tyverier blitt redusert med omlag %50.

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Radic

lol ja. Jævla irriterende. Hadde innbrudd i båten. Den er såklart tømt for verdisaker om vintern, men de dumme narkisene holdt på å brenne opp hele båten da de brukte sjøkartene som lå i båten til fakler! Hadde narkotika blitt legalisert for de mest hardbarka, og de kunne fått det på "rehabeliteringssentere" hadde sikkert slike tyverier blitt redusert med omlag %50.

Da ville vi også hatt enda mer "hardbarka" rusmisbrukere. istedenfor å betale mye for marihuana og andre "lettere stoffer" hvorfor ikke få grattis heroin.. Og når dette tar slutt.. så har vi enda flere rusmisbrukere som ser tyveri som eneste måte... :rolleyes:

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte jo vært i sammenheng med en avtale om nedgang i bruk, og på langsikt bli rusfri. Det burde også vært strengt hvem som skulle fått dette. Bare man tenker systemet godt igjennom, burde det da være mulig å komme opp med noe som ville vært bedre enn dagens situasjon.

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Radic

Det måtte jo vært i sammenheng med en avtale om nedgang i bruk, og på langsikt bli rusfri. Det burde også vært strengt hvem som skulle fått dette. Bare man tenker systemet godt igjennom, burde det da være mulig å komme opp med noe som ville vært bedre enn dagens situasjon.

Jaja.. men det er snakk om norge her... sånt skjer bare ikke

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider