Mikaelbs Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Noen her som har erfaring med de forskjellige merkene og kan fortelle meg forskjellen og ev fordeler og ulemper? Er IKKE ute etter slike svar: "Rockford er jo bare best" kun fordi fettern din sier det og det er det eneste anlegget du har hørt på... Ønsker helst svar fra de med bred erfaring. Har brendt meg så mange ganger på å kjøpe litt av ditt og litt av datt at lyden i bilen ikke blir "perfekt" ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Tja... Har mest erfaring med Hertz og Focal, men bare Focal som har kunnet tilfredstille mitt lydøre. Hva med noe annet en disse merkene da? Seas f.eks? Ground Zero? RF trenger ikke låte dårlig, selv om mange besserwissere sier så ;) Alt handler om hvordan man monterer og får justert det. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelbs Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Erfaringen min med Hertz er at de tåler juling, men gir et flatt eller tomt lydbilde. Hørte på et Focal anlegg her om dagen og jeg ble imponert. Emphaser har en serie som tar liten plass(i dybden) og mange sier den serien er på høyde med Focal. Men uten erfaring med Emphaser, så er jeg fortsatt usikker, så tenkte å spare en ev skuffelse før jeg svidde av mange lapper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hva slags bil har du? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg