Gå til innhold

Bodykit til audi a5 97mod!

Ranger emnet


lassiiboiii

Anbefalte innlegg

Etter en kveld me googling og tenking, fant eg ut at, eg hadde lyst og kjøpe noe glassfiber og sette på bilen ;) dette var ca 24 timer siden akkuratt nå!

 

Nå har eg bodykit til bilen min liggende i garasjen, haha! Kjøpte et på finn.no "http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16639726&sid=xz5ebaV0prj089874&pos=null&tot=null" og satser på det kommer til og bli mye likt : "http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=14.A401&vg=&vgpath=" når det er ferdig!:D betalte 4500kr. han bodde i stavanger, så det var jo bare en kjapp kjøre tur te fergen for meg det!

 

Så i kveld har eg hengt gitteret på plass, i alle krikker og krokker:D og i morgen e eg klar for montering av det! Det blir ganske artig;) ska ta noen før og etter bilder;) satser på at det blir litt mer arbeid, enn eg tror(som det ALLTID blir)

 

Men, men! det eg lurte på, noen som har tatt av fangere og sånn før? som vett kor skruer og drit ligger? Og om noen vett om plasser di har sånne "låse skiver" sånn som trekker seg til, desto mer du skrur?

 

på forhånd takk:D og ønsk meg lykke til ;) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Frontfangeren er festet med to umbraco skruer. De får du tilgang til ved å løsne grillene på hver sin side av frontfangeren.

Ved hjulbuene er den festet med noe som minner om klips, sitter som regel hardt men bare riv så kommer den (PS: Jeg tar ikke ansvar om du bryter for hardt og knekker noe :)).

 

Du må også skru ut et par små skruer på innsiden av hjulbuene foran, det samme gjelder for bakfangeren.

 

Bakfangeren er festet med noen skruer som er under trekket i bagasjerommet, og så med samme system som foran ved hjulbuene.

 

Edit: Skriveleif.

Endret av al3x
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer;) må bare få damen te og legge inn bildene ;) (orker ikke) men e ikke lakket ennå :( ska te bergen neste helg og snakke me en, som tar det privat :D blir guud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår