Gå til innhold

Bodykit til audi a5 97mod!

Ranger emnet


lassiiboiii

Anbefalte innlegg

det la eg ikke merke til, men sånn som bilde mordi redigerte ;)

 

Mordi, kunne du prøvd og gjøre det der enn gang til, men uten og legge alt det andre på, bare lysere nere liksom ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fra midtlisten ( på døren ) + stylingen i litt lysere grå farge enn orginal fargen;) og beholde orginal fargen oppforbi listene:D Det va sånn eg tenkte :D

 

Tror du du kunne redigert bilde sånn ?;) åsså sånn at det ser ut som lakk liksom ;) sånn at eg kan få et bilde på hvordan det kan se ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra midtlisten ( på døren ) + stylingen i litt lysere grå farge enn orginal fargen;) og beholde orginal fargen oppforbi listene:D Det va sånn eg tenkte :D

 

Tror du du kunne redigert bilde sånn ?;) åsså sånn at det ser ut som lakk liksom ;) sånn at eg kan få et bilde på hvordan det kan se ut :D

 

Hehe, nei d gidder jeg ikke desverre, sletta alle klippen isted. så gidder ikke starte forfra igjen:op: hehe

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg bestemt meg for og lakke alt i samme farge ;) eg ska ha orginal fargen på bilen!

Så den 29 mai, ska eg te bergen me bilen, rette litt på stylingen og så e det lakking helgen etter på. så blir foruten solstrålen min en uke! jaja;) Det blir bra når ann e ferdig lakket og alt e på stell :D

 

Blir ikke det bra da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte bilen din

Ikke lest hele tråden din men ser du har satt på gitter, er disse limt fast? Bare tenkte på at de burde vel vært montert etter lakkering eller har du en lur måte å gjøre det på for å få det 100?

 

takk for det;) nettingen e limt fast, men ann ska av før lakkering;) eg ska henga opp ein ann type gitter;) så blir nok bra te slutt;) gleder meg te og få på lakk og sånn;)

 

 

 

Har nå bestemt meg for TA-technix sitt senkesett, me litt hjelp av haansi fant eg ut at det var det, det blei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8k for lakkering;) men han tar og fjerner der det e rust og sånn og:D så, når bilen e ferdig e ann ganske strøken!!:D gleder meg:D

 

TA virker ganske bra for mitt bruk :D (vanelige norske veier, med overaskelser rundt hvert hjørne:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Då va bilen levert, og blir begynt på. på mandag :D skal kansje kjøpe rutesenker, blir bestemt på tirsdag! i så fall blir den levert på døren til han som skal fikse den!:D Så har eg bestemt meg for og lakke hele bilen for max 12000 (prisen kan fortsatt gå ner :D) fargen for heller være en overaskelse for dåkkar til neste søndag :D:D då ska eg tebake te bergen og hentan!! Gleder meg som en liten drit onge! hehehe! Tror dette blir utrolig bra:D Prøv og tipp farge då?;) kansje eg kan gi noen små hint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene e eg fornøyd me ;) rs4 225/45 - 17" RS4 :D men senken e det neste etter lakken, alt kom så brått på, så e blitt litt feil rekkefølge på ting :D men koffår ska alle gjøre det samme :D ? hahaha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår