Kong-Erik J Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Nope. Når jeg lå i ca 70 og den ga meg på 68 høres det mer ut som standard 3km/t margin. Hvis din regnemåte skal stemme må jeg ha kjørt i 68 + 16 = 84. Hvis det ikke er logisk så stemmer det ikke :) Nei ikke 68+16. 60 + 16. Så det jeg mener er at du kunne passert i 75 i 60 sonen uten at det blinker på deg. Men den vil blinke hvis du ligger i 76. Men dette har vel uansett ikke noe å si lenger da det er byttet fra film til digitalt i boksene så nå mener jeg at de blinker uansett bare du ligger ett par km/t over grensen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Vålerengatunnelen, den har kanskje vært digital en god stund? Hvorfor det ikke er lik marginen på analog og digital er litt usikkert her da. Sensorene blir vel ikke byttet…? Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bawrd Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kong-erik e heilt ude og kjøre 3km/t margin e det heilt opp te 90, fotobokser i 90 har 3% margin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Er det fotobokser i 90-sone a? Aldri sett. Aldri sett at di digitale blinker heller.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kong-erik e heilt ude og kjøre 3km/t margin e det heilt opp te 90, fotobokser i 90 har 3% margin. Fra målingen trekkes det 3 km/h hvis målt fart er 100 km/h eller lavere. Er målt fart høyere enn 100 km/ trekkes det fra 3%. Grunnen er ikke for å være snill med vedkommende bilfører, men at apparatet faktisk kan måle høyere hastighet enn den reelle. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg