cREATURe Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er en 93 mod. Har gått ca. 155 000. Fin i lakken, og så ikke no rust. Koster 69 000,-. Er dette dyrt? Er det TDi eller TDK som sitter i disse? Noe spesielt jeg bør se etter på disse av feil og mangler? Og har hørt om at GTD ikke ble solgt i Norge. Stemmer det? vh Marius Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 69.000 for en 93 GTD hørtes dyrt ut ja... er tross alt en vanlig 75 hk TDK i den. Finnes lik utgave med GTI, men da heter den GT TDI, jeg har hatt begge deler... Golf 3 GTD har ikke blitt solgt i Norge såvidt jeg vet, men Golf 1 og 2 ble. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hadde mine mistanker om det var TDK ja. Greit å få det bekreftet. Litt stiv pris ja. Hmm får se meg om etter noe annet. Takker for svar! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg