Steinar S Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 hei, har netopp kjøpt meg en 2005 Rav4 disel. En super bil som er chippet. Det jeg egentlig lurer på er hva er hk etter chipping, hvor finner jeg dreiemomentdiagram for denne når den er chippet og hvor finner jeg ut hvordan modell eller utgave jeg har. Selger påstår at denne hadde sportsunderstell, men viss dette er en Rav4 sport skal den ikke da også ha sportsseter? Understellsnr må vel kunne si noe om dette, men er det noen som vet hvor man finner forklaring på det? Mvh Steinar S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 hei, har netopp kjøpt meg en 2005 Rav4 disel. En super bil som er chippet. Det jeg egentlig lurer på er hva er hk etter chipping, hvor finner jeg dreiemomentdiagram for denne når den er chippet og hvor finner jeg ut hvordan modell eller utgave jeg har. Selger påstår at denne hadde sportsunderstell, men viss dette er en Rav4 sport skal den ikke da også ha sportsseter? Understellsnr må vel kunne si noe om dette, men er det noen som vet hvor man finner forklaring på det? Mvh Steinar S Ring Toyota og hør Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Som Kverna sier. Ring Toyota og oppgi understels nr ditt. Da har de i databasen hva bilen ble levert med org ut fra fabrikken. Anngående chipp så må du nesten ha den på rulle for å finne det ut. Eller skjekke med det merke chippen din kommer fra så får du oppgitt ca hva den skal ligge på +- ganske mye:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerbmw Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 er antagligvis 139hk og 300nm i den:)er ikke sportsseter i sport-utgaven, men det skal være takluke dersom det er en rav sport.bare gå til et toyota verksted, så finner de ut hvilken bil du har med reg.nr eller understellsnr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota-rav4-2002 Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Om du har runde tåkelys er det rav4 sport, har den tåkelys som er litt mer firkantet som henger sammen med blinklysene er det den vanlige versjonen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H1rix1 Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Om du har runde tåkelys er det rav4 sport, har den tåkelys som er litt mer firkantet som henger sammen med blinklysene er det den vanlige versjonen:) Runde tåkelys kom på facelift modellene etter 2003. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet September 19, 2010 Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 Runde grøftelys kom i 2004. Den eneste forskjellen på på de som er Sport og de som ikke er det, er skjermbredderne. Alt annet er kun et valg av hvor mye utstyr du vil betale for. Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg