johnhell Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Fikk bakskjermen skiftet og lakkert. Kostet 24 000kr. Avtale var skifte av skjerm+ lakkering av skjerm + bakdør for å jevne ut all forskjell. Fikk først bilen igjen, og da var bakskjermen for mørk+ endel skavanker i lakken, som små klumper og små bulker. Fikk den lakkert igjen, og synes ennå den er for mørk, + små klumper i lakken igjen. Finnes det noen regler som sier hvor mange ganger de skal få lov til å lakkere om igjen? Kan jeg kreve avslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim-stian Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 her kommer vel håndverksloven inn i bildet, tror jeg vill ha snakket med dem og sagt at du ikke aksepterer dette her, ihvertfall ikke til den blodprisen (værste jeg har hørt om 24000,-?) Men: forklar at du er kunde og tross alt betaler, noe som igjen bør gjennspeile at du blir fornøyd med resultatet. Er/bør ikke være verre enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Lakkering av bakskjerm + arbeid for 24k? Vel, til den prisen burde man være fornøyd, og arbeidet burde være gjort 100%! Jeg ville klaga. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Forbrukerloven har regler om ved mangler så har selger lov til to forsøk reperasjon, og tredje gang kan man heve handelen. Finnes det noe lignende i håndverksloven? Bør vel ikke være slik at en håndverker kan prøve så mange ganger han vil for å få et bra resultat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvorfor ser du ikke i denne loven? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg