Gå til innhold

V8 i 240

Ranger emnet

Rob3rt

Anbefalte innlegg

Var på ei utstilling her om dagen og snubla over en gul 240 med en god gammel v8 i motor rommet

tanken på det samme har streifet meg, men jeg veit ikke hva som må til for å få det til å funke med tanke på godkjenning og deler som trengs.

Hva kreves av ombygging for å få en 240 godkjent med v8?

Regner med at det er gjennomførbart =)

En volvo uten turbo e som ei hor uten fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på den gule 240 på amcar-treffet på kvadrat? La merke til den jeg også.. Så litt rusten ut der nedi da men.. Har sett et par andre med strøkne motorer, og snakt med eieren av en, og han har gjennomført det uten alt for mye trøbbel med BT osv.. Går vel noen 240 med V8, så burde vel ikke være for umulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det var akkurat den jeg sikta til. nei den var ikke strøken men tanken var god for å si det sånn ;) Veit det går en del med v8, men spørsmålet er om det er mye arbei for å få det til :)

Stilte du ut på treffet eller var du bare innom å sikla du også ? =)

En volvo uten turbo e som ei hor uten fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det var akkurat den jeg sikta til. nei den var ikke strøken men tanken var god for å si det sånn ;) Veit det går en del med v8, men spørsmålet er om det er mye arbei for å få det til :)

Stilte du ut på treffet eller var du bare innom å sikla du også ? =)

Ankom i en Kia så var ikke akuratt mye å stille ut:P Så helst på biler ja.. Var ganske bra med biler synes jeg, men mangler litt av europeiske biler da. Men pene de som var. F.eks Granadaene og den hvite 240 stasjonsvogna:) Handla meg et BMW 318is BTCC byggesett, så ble bil på meg og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var strøken den kvite 245n der men den va ikke den verste jeg har sett. Clean og fin =)

Var lite europeisk der ja.

Du får satse på å få med deg bimmeren neste gang ;)

Har ikke noe Bimmer jeg(dessverre).. Avateren du sikter til eller? Da må jeg få skiftet den :P Men ja.. når vi snakker om BMW var det vel en strøken E30 og en E21 med gullfelger? Så dem bare da de cruiste forbi mot innsjekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår