Kimmern87 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan gi opp devileyes-lykter på biler som ikke skal ha det. Ikke ser det bra ut og ikke følger det linjene på bilen. Tidligere A3/A4 med devileyes-lykter er ca det styggeste jeg ser. jess, men så har ikke alle samme smaken da.. :P:heyyou: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan gi opp devileyes-lykter på biler som ikke skal ha det. Ikke ser det bra ut og ikke følger det linjene på bilen. Tidligere A3/A4 med devileyes-lykter er ca det styggeste jeg ser. E9. Det er omtrent like kult som Lexus-lamper og kromma M3 speil. Samme gjelder single frame-grill som ikke ser ut i natta på B5. Og for ikke å snakke om sånne japse/shogun aktige front og bakfangere, vinge med tre lag og bøy på, og gjerne ingen kanalskjørt slik at det blir et stort tomrom midt på bilen, og 0 senk - FY FAEN. Men hver sin smak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 jeg er plaget med mine devil eyes lykter med at led lysene går hele tiden og at det kommer kondens i dem. har byttet disse 5 ganger i løpet av 1 år nå. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 jeg er plaget med mine devil eyes lykter med at led lysene går hele tiden og at det kommer kondens i dem. har byttet disse 5 ganger i løpet av 1 år nå. Byttet ledlysene, eller hele lykta hver gang? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 hele lykta vær gang. garantien min går ut om 2 måner. så da får jeg ikke byta om det skule skje nå med det siste paret =( har prøvd alt. men faren min har en audi a4 2002 mod å han er ikke plaget med devil eyes lyktene.. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Selvfølgelig går ikke garantien din ut om 2mnd når du har fått nye lamper hele tiden som fremdeles ikke fungerer. Dessuten har du reklamasjonsrett som gjelder derfra. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finisa Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Har 2 kompiser med devil eyes lykter på 98' S4, og de har ikke hatt problemer med dugg og fucka LED's. De ettermonterte xenon i lyktene og la på silikon rundt omkring, helt topp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 I would rather poop on my car and rub it in with a screwdriver if I was you. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 I would rather poop on my car and rub it in with a screwdriver if I was you. er du gammel?:P Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 er du gammel?:P er du lang!? Asl:) Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 er du gammel?:P Er du tjukk? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 er du lang!? Asl:) Det kan du spørre mora di om:) botnet hun ;) liker ikke oppgi alder på nett... Er du tjukk? Nei, vil ikke akkurat si det, er du? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 ok. jeg trode byte retten gjalt bare i garanti tiden jeg..? jaja men da er det greit. tenkte jeg skule prøve det der silikon greiene på dette settet jeg får nå, så får vi se om det hjelper. =) er det lang reklamasjons rett på sånner ting da..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Der jeg jobber får du ny garanti når du får nye varer. Går en ting i stykker i garantitiden blir den bytta, så får du en ny vare og så gjelder ny garantitid derfra. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 ok. bestilte disse lyktene fra scstyling.no noen som har nå erfaring med dette firmaet..? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg