rygh93 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 har en subaru legacy 2liter som streiket totalt. det startet med at speedometer og turteller sluttet å fungere hver gang jeg satte på blinklyset, etter noen dager sluttet allt i dashbordet å fungere(speedometer, turteller, varmemåler, drivstoffmåler osv.) uten at jeg hadde på blinklyset. til slutt stoppet bilen helt opp. jeg hvet det er noe elektrisk, men er det noen som hvet hva? allt av svar kan være til hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Har litt kjennskap til disse bilene, men vet ikke hva dette kan være, ville sjekka alt av sikriunger grundig, så jordingspunkter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rygh93 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 sikringer og relè er sjekket, hvordan sjekker jeg jordingspunkter? verksted? :b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Usiker på hvor dette sitter, men bør finners ett i nærheten av instrument, ett annet alternativ er defekt spenningsregulator i instrument. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rygh93 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 nødvendig med verkstedtur eller? vil helst ungå det ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 En tyelefon er vel absolutt å anbefale, kan jo spørre om de kjenner til det og ettr koblingskjema av instrument. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg