Ole-H Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 (endret) Sitter og skal bestille forsterker og sub til lastebilen. Så står det da "2 Ω stabil i stereo" Hva med da når jeg kobler den til mono, er den fortsatt stabil i 2 Ω eller må jeg gå opp til 4 Ω? Forsterker 1 Forsterker 2 Kom gjerne med forslag til sub og fersterker som passer sammen! :) Grunnet plass mangel kan jeg kun ha ett element. Endret Mai 3, 2009 av Ole-H Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Du må dermed gå opp til 4 ohm i mono ja. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 OK. Hva burde jeg kjøpe da, 4 eller 2 kanaler forsterkeren, og evt. en eller to spolet element på 4Ω eller 8Ω ? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 (endret) Hvordan passer dette sammen? Caliber CA 400V2-OR 24V Kicker - Solo Baric L5 10 slim (4 ohm) Evt. så har jeg en Kicker Solo Baric L7 12" 2x2 ohm til overs. Blir den for tung og dra med den forsterkeren? Endret Mai 3, 2009 av Ole-H Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Evt. så har jeg en Kicker Solo Baric L7 12" 2x2 ohm til oversOm du har den allerede, hadde jeg da sannelig ikke kjøpt noe nytt før du hadde prøvd om du ble fornøyd med den! ;) 680 watt eller hva den nå blir brokoblet bør da kunne greie den der, uten at jeg helt vet følsomheten på L7 i kasse... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Jau, ble visst til det gitt... så da får vi håpe at det fungerer. Takk for hjelpen! :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg