Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

jeg forstår at støy kan være jævli plagsomt midt i uka, da de fleste jobber.. men når en bil passerer grensa seks gang, sier det enten litt om hvor lavt de har satt grensa.. forøvrig svar til deg ang eksoslyd, det er jeg enig i.. f.eks sugemotorer med rakrør, det bråker noe helv vanvittig og er plagsomt, det samme gjelder altfor høy støy fra anlegg..

Men poenget her er hva 150 000kr går til, det er jo helt sinnsykt.. lurer på hva de tenker med. Er vel mer for å plage bilinteresserte.. sånn seriøst, det er IKKE mange som spiller sykt høyt midt på natta der i hverdagen! De pengene kunne blitt brukt til det som er det største problemet i Notodden, narkotika og at anmeldelser og saker blir henlagt! Det skjer med de fleste anmeldelsene! Det er helt horribelt.

Leste artikkelen litt nøyere nå.... Herregud, db måler for musikkanlegget I bilen? Må si meg mer enig i at det er HØL I HUE!

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.dagbladet.no/2009/06/29/nyheter/innenriks/hundetyveri/6964291/

Bilen har forøvrig registreringsnummer UR61639 som gir følgende opplysninger:

Merke: BMW

Modell: 5 Serie (E34)

Typ: 520i

Årsmodell: 1989

Farge: BLÅ

Eier informasjon:

Navn: Settar Mahmoud Sadany

Han er registrert på flere adresser og telefonnummer.

Adresse:

Grefsenveien 16, 0482 Oslo

Grefsenveien 25, 0482 Oslo

Gresfenveien 16, 0482 Oslo

Lindebergåsen 50 A, 1068 Oslo

Telefon:

463 53 614

968 13 256

450 90 640

966 64 622

905 44 267

974 72 148

Bilen er forøvrig begjært avskiltet og skylder årsavgift.

OBS: Noen mener kanskje dette er og henge ut og offentliggjøre personer i denne saken. Det er helt riktig! Han henges ut, men informasjonen er tilgjenglig for alle. Ingen kan gjemme seg på internett!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Vi "glemte" å skru på skilta etter vask =)

Hvis det der blir et vanlig syn, så er det billigere å kjøre uten skilt.

Ligger å kjører rund 130km/h. på nåla hele tiden når det er 80 sone.

Kjører ganske mye langt i helgene så dette er nitrist!!!!:iconsm

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda! Vi "glemte" å skru på skilta etter vask =)

Hvis det der blir et vanlig syn, så er det billigere å kjøre uten skilt.

Ligger å kjører rund 130km/h. på nåla hele tiden når det er 80 sone.

Kjører ganske mye langt i helgene så dette er nitrist!!!!:iconsm

hehehehe, du er gæren:thumb

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2009/06/29/nyheter/innenriks/hundetyveri/6964291/

Bilen har forøvrig registreringsnummer UR61639 som gir følgende opplysninger:

Merke: BMW

Modell: 5 Serie (E34)

Typ: 520i

Årsmodell: 1989

Farge: BLÅ

Eier informasjon:

Navn: Settar Mahmoud Sadany

Han er registrert på flere adresser og telefonnummer.

Adresse:

Grefsenveien 16, 0482 Oslo

Grefsenveien 25, 0482 Oslo

Gresfenveien 16, 0482 Oslo

Lindebergåsen 50 A, 1068 Oslo

Telefon:

463 53 614

968 13 256

450 90 640

966 64 622

905 44 267

974 72 148

Bilen er forøvrig begjært avskiltet og skylder årsavgift.

OBS: Noen mener kanskje dette er og henge ut og offentliggjøre personer i denne saken. Det er helt riktig! Han henges ut, men informasjonen er tilgjenglig for alle. Ingen kan gjemme seg på internett!!

Unnskyld meg, men hvor ser du regnr hen? :confused:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det som irriterer meg mest med FrP. Det er et liberalistisk parti, liberalistisk politikk sier at man skal betale for de tjeneste man bruker. Det å bruke tjenesten "hovedveien med bompenger" framfor "sideveiene uten" burde altså være FrP-politikk, eller hva? Nei, de skal fjerne bommene.. Populistisk? Hmm..

VI BILISTER BRUKER VEIENE, da er det rett og rimelig at vi betaler for dem og... Eller er det riktig at skatten til Olga uten lappen skal betale for en vei hun ikke bruker?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI BILISTER BRUKER VEIENE, da er det rett og rimelig at vi betaler for dem og... Eller er det riktig at skatten til Olga uten lappen skal betale for en vei hun ikke bruker?

Alle som fyller drivstoff betaler Veiavgift, for den er nemlig inkludert i drivstoffavgiften, selv Olga på 85år..

Eksempelvis, hvorfor skal jeg betale for veier sørpå som jeg aldri bruker?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal Olga fylle bensin med mindre hun har bil? (Jada, hun kan ha gressklipper eller motorsag, men gi nå faen i det.. :tannløs:)

Ser poenget med at du betaler for veiene sørpå, men hvorfor skal egentlig staten betale for veier? Hvorfor skal det være statens ansvar å betale, og ikke bilistenes? Ikke at jeg liker bompenger heller, men jeg bare lurer på hvorfor vi tar det for gitt at staten skal betale mesteparten av veiene :)

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal Olga fylle bensin med mindre hun har bil? (Jada, hun kan ha gressklipper eller motorsag, men gi nå faen i det.. :tannløs:)

Ser poenget med at du betaler for veiene sørpå, men hvorfor skal egentlig staten betale for veier? Hvorfor skal det være statens ansvar å betale, og ikke bilistenes? Ikke at jeg liker bompenger heller, men jeg bare lurer på hvorfor vi tar det for gitt at staten skal betale mesteparten av veiene :)

Fordi vi betaler masse skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg betaler;

- 36% skatt på all inntekt

- 25% moms på alle varer og tjenester jeg benytter meg av

- Snikavgifter som f,eks Tv-lisens og årsavgift

- Miljøavgifter som f,eks Piggdekkgebyr

- Veiavgift på alt drivstoff, også til plenklipperen.

- Osvosv

Totalt snakker vi om at staten har håvet inn ikke langt unna 80% av lønna mi, derfor skal staten betale absolutt alt når det gjelder veivedlikehold.

Og når veivedlikehold med viden og vilje har blitt trenert fra politisk hold, så syns jeg det bare er rett og rimelig at det nå virkelig blir satset på samferdsel..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg regner med at du har en god begrunnelse for aksjetapet, i tillegg til Erik Solheims pengebruk på Sri Lanka(5år= 1 250 000 000kr) som har ført til tilstander som ikke har vært verre der enn nå. Er det riktig bruk av skattekroner etter din mening?

Din tur.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært en ideel verden hadde halvparten av de som stemmer borgelig stemt Ap, så kunne man vært foruten SV og Erik Solheim :thumb Stor sannsynlighet for at Norge hadde spilt bort penger på børsen uansett hvem som styrte. Hvis man ville trekke den (useriøst) langt, aksjetapet kom som følge av en kapitalistisk verdensøkonomi, og den har ikke sosialistene innført ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider