Mad_Maxx Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=570859 Unødvendig rasistisk kommentar. Vil helst slippe å måtte redigere bort noe slikt igjen her inne. /Dr_S Endret August 27, 2009 av Dr_S Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Merkelig at et menneskeliv kan være verdt så mye der nede når "nordmenn" muligens har bragt noen om livet, men militæren kan herje fritt uten at det koster én krone. Hur mange liv har gått tapt siden urolighetene startet i Kongo!? DET blir mange miliarder... /M Ps: Det var faen meg en dyr bil! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Gammal landcruiser vettu, verdt sin vekt i gull de! :D Nei, der har vi et godt eksempel på hva flere generasjoners misbruk at khat gjør med en hjerne tenker jeg vi sier. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Helt latterlig! Kan ikke ta de folka seriøst! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Helt absurd. Det sier seg selv at de ikke har drept noen, og at hele greia er for at Kongo skal få penger?! Har ikke vi gitt nok til det landet fra før av, kanskje? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Lurer litt på hva som hadde skjedd hvis de mistenkte i Circus Kongo hadde hatt bilde på mobilen av f,eks Barack Obama, Chuck Norris eller Lommemannen.. Blitt mange oppdragsgivere det :p Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olarødsand Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Se her, bare en liten påminnelse for hvor mye det koster å betale Kongo... http://norskeforhold.wordpress.com/2009/08/27/spleiselag/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Hmm. Etter litt etterforskning, så tror jeg jeg vet hvem som står bak de syke pengekravene fra Kongo! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Hmm. Etter litt etterforskning, så tror jeg jeg vet hvem som står bak de syke pengekravene fra Kongo! Hahahaha... Nå lo jeg godt =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=566904 Veldig religiøse folk er stabile, jadda...... Voldtekt og kidnapping, en hjertevarm historie? Forbanna bibelknuller Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 når det gjelder apekattene i kongo, synes jeg otto jespersen burde vise litt baller nå, og reise ned dit med 2-3 stresskofferter fyllt med monopol penger og telle opp hver og en seddel forran idiotene i rettsalen ;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Regner med at de her hvite plast møblene er sponset av norske plantasjen i form av uhjelp ellerno?.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=570859 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 når det gjelder apekattene i kongo, synes jeg otto jespersen burde vise litt baller nå, og reise ned dit med 2-3 stresskofferter fyllt med monopol penger og telle opp hver og en seddel forran idiotene i rettsalen ;!) Skulle glatt betalt flybilletten! :D og deltatt med monopolpenger... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 Helt absurd. Det sier seg selv at de ikke har drept noen, og at hele greia er for at Kongo skal få penger?! Har ikke vi gitt nok til det landet fra før av, kanskje? Hvorfor sier det seg selv? Bare lurer litt her.. Er vel ikke som at Kongo har funnet to stakkars turister for å tappe Norge for penger. Finner det forresten artig at de samme som vil utvise innvandrere selv om det kan bety dødsstraff, sikkert syns synd på disse nordmennene som risikerer å måtte bøte med livet.. Om de er skyldige eller ei har vel jeg akkurat like lite peil på som dere.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olarødsand Skrevet August 28, 2009 Rapporter Share Skrevet August 28, 2009 sant det. er et par ting som skurrer ang hvorfor osv, men rettsaken er latterlig. Minner nesten om fluenes herre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg