Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Er det rart han har muslimfrykt da?

Se hvordan media fremstiller dem og hvordan en liten gruppe klarer å ødelegge for så mange.

En liten gruppe klarer bare å ødelegge for mange hvis man er sneversynt og ikke vet bedre!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten gruppe klarer bare å ødelegge for mange hvis man er sneversynt og ikke vet bedre!

Og hva trur du folk generelt her til lands er?

Folk går fortsatt i den tru at alt som står i avisa er riktig...

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva trur du folk generelt her til lands er?

Folk går fortsatt i den tru at alt som står i avisa er riktig...

Nettopp derfor trenger ikke vi som vet bedre å fyre ytterligere opp under generell muslimfrykt.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor trenger ikke vi som vet bedre å fyre ytterligere opp under generell muslimfrykt.

Muslimer er vel på toppen av hva nordmenn frykter, og mye av dette er nok media og politikkens høyresides skyld så vel som de enkeltstående individene innenfor muslimske innvandrere og asylsøkere som ødelegger for resten. Vi som vet bedre vet at muslimfrykten er ugrunnet (jeg har større frykt for dem med psysiske lidelser som kan få det til å svartne for dem, uavhengig om de er nordmenn eller irakere eller hvem de er), og det er vårt ansvar å bringe det videre før vi ender opp med en låst konflikt mellom nordmenn og innvandrere fra Midt-Østen og Afrika (hvor flesteparten, men slett ikke alle, er muslimer).

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=599739 Stor overraskelse at han hadde et midtøsten-navn...

Det er ikke et "midtøsten-navn", men et navn fra Balkan. To forskjellige ting... Men det skjønner vel ikke ignorante fitter som verken har eller vil ha kunnskap.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle svippe innom Bilforumet for å finne en korttenkt nordmann med generell muslimfrykt, og neimen fikk jeg napp på første forsøk.

Ja herregud, hvorfor skulle vi frykte slike mennesker? Vet ikke hvem som er korttenkt akkurat nå. :)

Vennligst forklar meg hvorfor man ikke burde frykte kriminelle muslimer? Hva bidrar egentlig muslimer med her i Norge som vi så sårt trenger, for at det skal veies opp med all dritten de fører med seg? At vi må bli flinkere til å integrere dem er bare sosialistpissprat. Det kommer aldri til å skje, med de store mengdene som kommer hit hvert år. Mens slike som du bare sitter og snakker om hvor farlig det er å være redd muslimer, sendes kriminelle somaliere uten papirer rett inn til landet.

Somaliere står for nesten 100% av overfallsvoldtektene i Oslo og er det folkeslaget som har flest arbeidsledige og på trygd. Tallene ser helt annerledes ut i USA. Med innvandrere fra Chile er situasjonen en helt annet.

Stopp innvandring fra muslimske land til Norge NÅ! Enten la naturen gå sin gang (som er det eneste riktige i lengden, historien burde ha lært oss det) eller hjelp folka hvor de er. Og da mener jeg ikke ved å påtvinge dem demokrati eller europeiske skikker. Det er en sak et land og et folk må finne ut av selv.

Så kommer sikkert du og sier at ikke alle muslimske innvandrere er kriminelle, selvfølgelig ikke. Men hvorfor skal det veie opp for den dritten noen av de gjør mot oss uansett. Er ikke verdt det for fem flate øre spør du meg.

Om jeg skulle vært redd for muslimer hadde jeg flytta på dagen. Har bodd i land som har forstått meningen av en streng innvandringspolitikk. Men om jeg har muligheten til å spre mitt budskap om hva enkelte av folka gjør med skandinaiv, så gjør jeg gjerne det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud, hvorfor skulle vi frykte slike mennesker? Vet ikke hvem som er korttenkt akkurat nå. :)

Vennligst forklar meg hvorfor man ikke burde frykte kriminelle muslimer? Hva bidrar egentlig muslimer med her i Norge som vi så sårt trenger, for at det skal veies opp med all dritten de fører med seg? At vi må bli flinkere til å integrere dem er bare sosialistpissprat. Det kommer aldri til å skje, med de store mengdene som kommer hit hvert år. Mens slike som du bare sitter og snakker om hvor farlig det er å være redd muslimer, sendes kriminelle somaliere uten papirer rett inn til landet.

Somaliere står for nesten 100% av overfallsvoldtektene i Oslo og er det folkeslaget som har flest arbeidsledige og på trygd. Tallene ser helt annerledes ut i USA. Med innvandrere fra Chile er situasjonen en helt annet.

Stopp innvandring fra muslimske land til Norge NÅ! Enten la naturen gå sin gang (som er det eneste riktige i lengden, historien burde ha lært oss det) eller hjelp folka hvor de er. Og da mener jeg ikke ved å påtvinge dem demokrati eller europeiske skikker. Det er en sak et land og et folk må finne ut av selv.

Så kommer sikkert du og sier at ikke alle muslimske innvandrere er kriminelle, selvfølgelig ikke. Men hvorfor skal det veie opp for den dritten noen av de gjør mot oss uansett. Er ikke verdt det for fem flate øre spør du meg.

Om jeg skulle vært redd for muslimer hadde jeg flytta på dagen. Har bodd i land som har forstått meningen av en streng innvandringspolitikk. Men om jeg har muligheten til å spre mitt budskap om hva enkelte av folka gjør med skandinaiv, så gjør jeg gjerne det :)

Jeg er ikke tilhenger av å integrere. Hvor har du din ignorante noksagt fått det fra? Jeg er tilhenger av å inkludere.

Jeg kunne sagt mye om hvorfor vi ikke skal frykte mørkhudede innvandrere med et annet språk enn vårt (la oss for enkelhetens skyld kalle dem kriminelle muslimer), men om det har noen som helst hensikt ovenfor en som bruker begrep som slike mennesker, kriminelle muslimer, kriminelle somaliere, muslimske innvandrere eller bare muslimer om hverandre i en salig røre er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lider av frykt for norske pedofile når jeg er i utlandet, siden det er så mange av dem der, det er noe vi er kjent for i noen land, alle nordmenn er pedofile

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du høre.. Jeg tror dette er et komplott! mellom kommunistene som sitter i regjeringen og de mange muslimene i Norge som en dag kommer til å ta over landet vårt! ved at de ved makta ( aka kommunistene) gjør Norge svakere innenifra.. blir vi til slutt sårbare ovenfor muslimene som lettere kan ta oss når vi ikke har våpen!

Tsssh, for noe tull... Er selvfølgelig et komplott fra zombie-nazi konfederasjonen, som vil zombiefisere hele norge for å gjøre de til arbeidere på sukkerplantasjene i sør-USA. Herregud, FORSTÅR du ikke det? :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2010/01/03/nyheter/innenriks/dodsfall/9760047/

Hvis politiet hadde kommet istedenfor ambulanse, og lagt meg i bakken istedenfor å hjelpe når jeg hadde ropt desperat etter hjelp til moren min med hjertestans, hadde det ikke bare vært trusler jeg hadde kommet med. Faen for noen jævla amtører. Kommer politiet for? Det ble ringt ambulanse! For hjertestans!!

Håper de blir anmeldt for dette. HELT uakseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2010/01/03/nyheter/innenriks/dodsfall/9760047/

Hvis politiet hadde kommet istedenfor ambulanse, og lagt meg i bakken istedenfor å hjelpe når jeg hadde ropt desperat etter hjelp til moren min med hjertestans, hadde det ikke bare vært trusler jeg hadde kommet med. Faen for noen jævla amtører. Kommer politiet for? Det ble ringt ambulanse! For hjertestans!!

Håper de blir anmeldt for dette. HELT uakseptabelt!

Tror du har misforstått litt? Politi ble tilkalt av AMK fordi ambulansepersonell ble truet og hindret fra å gjøre jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått litt? Politi ble tilkalt av AMK fordi ambulansepersonell ble truet og hindret fra å gjøre jobben sin.

Tror du jeg tror mest på uavhengige vitner til hendelsen, eller de som begikk grov tjenesteforsømmelse?

Tror du skal være forsiktig med å fortelle folk hva de misforstår eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøres det taleopptak ved slike samtaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jeg tror mest på uavhengige vitner til hendelsen, eller de som begikk grov tjenesteforsømmelse?

Tror du skal være forsiktig med å fortelle folk hva de misforstår eller ikke. :)

Beklageligvis ødelegger det for hjelpen offentlig helsepersonell klarer å yte når mennesker er urasjonelle og oppfører seg truende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider