Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=542839

 

AVVIKERE, så seriøse er folka som styrer landet på ræva.. håper ikke dette lekker ut til andre land, slik at vi forsterker bildet YTTERLIGERE av at vi er en gjeng fjellaper! Syns sossene ødelegger landet/bildet nok, som om at dette ikke skulle være toppen av kransekaka.

 

Når Halvoren prater om størrelse på kølla til en annen i opposisjonen under politiske arrangementer, så håper jeg ingen synker så lavt som stemme å på sv(sosialt villedende)

 

Slik jeg ser det, er det langt viktigere saker som bør diskuteres enn kuken til Sponheim i disse dager, på tide å få folk i arbeid f.eks?! Når 70 000 er arbeidsledige eller noe sånt..

 

Det beste er at Halvorsen sier neste loddrett ut at ho er laus litt lengre ned i artikkelen!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er ikke fra Norge når jeg ser dette:

 

http://www.vg.no/sport/fotball/foravspark/?vid=8934&index=1

 

uff, dette var et skummelt innslag, innavl på høyt nivå.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:disco

 

Flott når Vegvesenet setter igang tiltak og det første døynet er 3 ulykker der....:drunk:

 

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article4333498.ece

 

For dere som skal gjennom Telemark på E-18...

 

Belag dere på MYE greier i veibanen som dere ikke har sett før..:biker

 

 

Tror faktisk jeg hadde stoppa, og satt ut varseltrekant, mens jeg fjerna den dødsfella fra veibanen jeg....

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med han Stig A. J som har svart under anonsen. Hva pokker om en MC fører kommer borti den dødsfella der? Det slår jo hjula rett vekk under sykkelen og er en garantert velt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare en ting å si....... J E G H A T E R N O R G E!

 

Vel, da har du jo en gyllen anledning til å forlate furet værbitt og sette kursen mot ditt opprinnelsesland...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=553532

 

isteden for å krangle, kan vi vel le litt sammen av han her? fy fader SÅ dum, helt utrolig at det går an.. gratulerer

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår