Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt ingen som hindrer deg i å emigrere, med mindre du har så mye svinn på skogen at ingen andre nasjoner ta i mot deg.

 

ingen, men fortsatt kan det være NOE veitu smarten;) jeg er enig med Robert, hadde man vært sikret jobb og bopel,trur jeg mange hadde pakka kofferten og reist. Sverige eller statene,tyskland er aktuelle steder for min del i såfall..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/1036471/13-aaringer_i_vill_biljakt.html

 

Ifølge media skal 13-åringen, og to til, tatt BMW'en til søstera og fått polititet etter seg to ganger, kjørt i autovernet, og til slutt stoppet i ei politisperring.

 

"En 13-åring rekker knapt nok ned til pedalene, sier politioverbetjent Håkon Hauge ved Sandnes politistasjon."

 

Vet om mange 13-åringer som er høye nok til å nå ned jeg..

1996 Audi S6 2.2tq sedan

1996 Audi A6 2.5TDI

1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt]

1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En 13-åring rekker knapt nok ned til pedalene, sier politioverbetjent Håkon Hauge ved Sandnes politistasjon."

 

Vet om mange 13-åringer som er høye nok til å nå ned jeg..

 

Hehe.. Varierer jo veldig, men vil tro de fleste 13-åringer rekker ned til pedalene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo mer avgifter det kommer, jo flere fyller avgiftsfritt og beholder gamle biler som forurenser masse, samme gjelder at veiene ikke blir brukt nok penger på.. det er kø og lite effektivt veinett som fører til masse mer forurensning enn hva man kunne hatt..

 

Myndighetene er så dumme at det ikke fortjener å ha et navn engang..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=544253

 

 

nok et tegn på degenerering, en taper av en passasjer filmer faktisk sjaføren pga at han ringer i håndholdt mobil??!?! De svarer der at dette er veldig alvorlig osv.. uff, jeg begynner seriøst snart å grine over hvor dumme folk kan bli, la nå sjaføren få ringe da, om dere er redde for å sitte på i bussen, så ta beina fatt da innavla klovner...det får være grenser for hvor lite man har å gjøre. Hvis DET er ille i forhold til alt annet i samfunnet, da syns jeg synd på folk som reagerer på slikt!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår