Auda Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/vold/hatkriminalitet/7723180/ Denne karen mener homofile bør innrette seg på grønland. En bydel i Oslo, i Norge!!! Ta til helvette å hold kjeften på deg, din forbanna trangsynte fi***. Kom deg heller hjem til der du kom fra. Der folk er enige med deg. Nå får det være nok! Jeg skal ha med meg en kamerat på Grønland. Holde hender og klype rompe og alt som hører til. Nåde den jævelen som nærmer seg meg. Jeg følger Norske lover og regler. Homofile har like mye rett til å ferdes på grønland som alskens annet pakk. Uansett om de holder hender eller ikke. Nei, jeg unnskylder ikke språkbruken. Diskrimering av religion osv er forbudt i dette land. Og MR. Aslam har faen meg å følge dem. HAN skal innrette seg etter VÅRE lover og skikker. Noen er pokker meg bra hjerneskadde! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Norsk innvandringspolitikk består i stor grad av å samle flest mulig på minst mulig plass, for å gjøre storebror EU stolt atter en gang. Og norsk rettsvesen er fullstendig på bærtur, det har de bevist gang på gang. Men ikke f*en om jeg stemmer på høyresiden, ikke om så det brenner en viss plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=576713 Ikke den helt store saken, men kjenner jeg blir provosert av slikt... Så man skal sende ditt og datt og alt mulig slags dritt til NAV om man betaler noen noen småkroner for å være barnevakt? Hva slags patetiske inntørka små tølpere av noen byråkrater er det som sitter og tenker ut all den dritten? Er vel det at selv om staten ikke klarer å holde det den lover ang. barnehageplass til alle, så skal de likevel ha betalt for barnepass uansett faen? Blodsugere hele gjengen.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Norsk innvandringspolitikk består i stor grad av å samle flest mulig på minst mulig plass, for å gjøre storebror EU stolt atter en gang. Og norsk rettsvesen er fullstendig på bærtur, det har de bevist gang på gang. Men ikke f*en om jeg stemmer på høyresiden, ikke om så det brenner en viss plass. Du må seriøst få opp øynene dine før du i det hele tatt velger å stemme;) stem Høyre du, som er eneste partiet som KAN være seriøst.. istedet for tilbakestående som resten er. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakerman Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=576713 Ikke den helt store saken, men kjenner jeg blir provosert av slikt... Så man skal sende ditt og datt og alt mulig slags dritt til NAV om man betaler noen noen småkroner for å være barnevakt? Hva slags patetiske inntørka små tølpere av noen byråkrater er det som sitter og tenker ut all den dritten? Er vel det at selv om staten ikke klarer å holde det den lover ang. barnehageplass til alle, så skal de likevel ha betalt for barnepass uansett faen? Blodsugere hele gjengen.... jamen ka faen da? hadde ikke denne fyren bodd i norge i ti år? å ennå snakker så jævlig dårlig språk,til og med engelsk? misforstått han der, prøver å innynde seg via hudfarge,ikke ved norsk språk å norske regler...!! kan rett å slett ikke forstå at dette er mulig!! blir så forbanna provosert! homofile norske menn er for faen meg mer norske å er under norske regler enn pakket der hvertfall. dette uærlige forbanna folkepakket som fyller norske byers gater sier selv de er norske å har rett på norske rettigheter så lenge det gagner dem. hvis ikke forstår de ikke,er syke,de har egen religion å alt mulig helvetes løgner å hjemme seg bak. å hva gjør vi nordmenn? drar nisselua nedover øra å synes dette er urettferdig!!!! Siter Mvh B.Aasen Opel Astra G N`joy 1.6 twinport Ford Mondeo 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/vold/hatkriminalitet/7723180/ Denne karen mener homofile bør innrette seg på grønland. En bydel i Oslo, i Norge!!! Ta til helvette å hold kjeften på deg, din forbanna trangsynte fi***. Kom deg heller hjem til der du kom fra. Der folk er enige med deg. Nå får det være nok! Jeg skal ha med meg en kamerat på Grønland. Holde hender og klype rompe og alt som hører til. Nåde den jævelen som nærmer seg meg. Jeg følger Norske lover og regler. Homofile har like mye rett til å ferdes på grønland som alskens annet pakk. Uansett om de holder hender eller ikke. Nei, jeg unnskylder ikke språkbruken. Diskrimering av religion osv er forbudt i dette land. Og MR. Aslam har faen meg å følge dem. HAN skal innrette seg etter VÅRE lover og skikker. Noen er pokker meg bra hjerneskadde! Denne saken ble tatt opp og diskutert på de to forrige sidene i denne tråden. Men jeg er nokså enig i det du sier. Jeg skrev utfyllende om dette tidligere i tråden. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Jeg har da vel for pokker ikke giddet å lese gjennom alle nyhetene før jeg valgte å poste. Uansett. Så hadde det kanskje vært litt dumt om jeg kom med en lang tirade med eder og galle uten å ha en eller annen nyhet og vise til? Men bra du er enig.... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 http://www.ta.no/nyheter/article4530214.ece ny dødsulykke:/ Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Kjørte forbi denne i gåre! hahaha! for et JÆVLA spetakkel! http://www.dagbladet.no/2009/08/21/nyheter/innenriks/ulykke/7761801/ Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/vold/hatkriminalitet/7723180/ Denne karen mener homofile bør innrette seg på grønland. En bydel i Oslo, i Norge!!! Ta til helvette å hold kjeften på deg, din forbanna trangsynte fi***. Kom deg heller hjem til der du kom fra. Der folk er enige med deg. Nå får det være nok! Jeg skal ha med meg en kamerat på Grønland. Holde hender og klype rompe og alt som hører til. Nåde den jævelen som nærmer seg meg. Jeg følger Norske lover og regler. Homofile har like mye rett til å ferdes på grønland som alskens annet pakk. Uansett om de holder hender eller ikke. Nei, jeg unnskylder ikke språkbruken. Diskrimering av religion osv er forbudt i dette land. Og MR. Aslam har faen meg å følge dem. HAN skal innrette seg etter VÅRE lover og skikker. Noen er pokker meg bra hjerneskadde! La meg minne deg, din idiot, på at han har rett til å si at han ikke liker å se to menn som leier hverandre.. Ytringsfrihet.. Og ikke er det rasistisk heller. Diskriminering av religion? Det er ikke som at han sier at han skal drepe alle han ser holder hender, for han er vokteren av Grønland. Ja, jeg syns også det er på kanten, men er det bare du hvite mann som skal få ytre deg og leve her, mens alle andre kan holde kjeft fordi de er heldige som bor her? Forresten kan vi jo ta med denne mens vi er i gang.. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3228559.ece Endelig intervjues noen fornuftige innvandrere og. Endret August 22, 2009 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Forresten kan vi jo ta med denne mens vi er i gang.. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3228559.ece Endelig intervjues noen fornuftige innvandrere og. Ja, og? At det blir slik tyder jo også ikke bare på en ting, at etniske norske ikke vil ha barna sine i klasser med flertall av innvandrere, men at innvandrerne synes det er greit at det er slik. Ellers hadde vel de gjort som han inderen, flyttet etter de norske barna? Du mener sikkert dette er rasisme, vel, da er alle foreldrene rasister. Jeg mener det er sunn fornuft. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 La meg minne deg, din idiot, på at han har rett til å si at han ikke liker å se to menn som leier hverandre.. Ytringsfrihet.. Og ikke er det rasistisk heller. Diskriminering av religion? Det er ikke som at han sier at han skal drepe alle han ser holder hender, for han er vokteren av Grønland. Hvem som dreit i buksa nå? Har jeg sagt at han ikke har lov til å ytre meningene sine? Nei. Poenget var at det er føkkt øpp at de mener vi skal innrette oss etter dem! Det er de som skal innrette seg etter oss! De får bare leve med at slik er det her i landet. Liker de det ikke kan de spre gallen sin et annet sted. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ble idiot på grunn av det innlegget der, din forbanna valp! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Kjørte forbi denne i gåre! hahaha! for et JÆVLA spetakkel! http://www.dagbladet.no/2009/08/21/nyheter/innenriks/ulykke/7761801/ hahahha! At det går ann! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 Voff voff.. Ja, og? At det blir slik tyder jo også ikke bare på en ting, at etniske norske ikke vil ha barna sine i klasser med flertall av innvandrere, men at innvandrerne synes det er greit at det er slik.Ellers hadde vel de gjort som han inderen, flyttet etter de norske barna? Du mener sikkert dette er rasisme, vel, da er alle foreldrene rasister. Jeg mener det er sunn fornuft. Jeg skjønner dem som flytter barna sine veldig godt jeg.. Og jeg digger de innvandrerne som følger med og gjør det samme, skulle ønske flere gjorde det. Endelig leser man om noen som faktisk gjør noe, og som ikke bare framstiller hele innvandrermiljøet som en gruppe idioter (som han i den andre artikkelen kanskje klarer, ja). Hvem som dreit i buksa nå?Har jeg sagt at han ikke har lov til å ytre meningene sine? Nei. Poenget var at det er føkkt øpp at de mener vi skal innrette oss etter dem! Det er de som skal innrette seg etter oss! De får bare leve med at slik er det her i landet. Liker de det ikke kan de spre gallen sin et annet sted. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ble idiot på grunn av det innlegget der, din forbanna valp! Nå roer du deg ned noen hakk du... Lurer på om du spytter og skriker like mye irl som det høres ut som over nett... Han som angrep de to homofile gutta har brutt loven, og prøvd å ta den i egne hender. Han som sier at han ville satt pris på om menn ikke leide hverandre på Grønland, innretter seg da etter norsk lov? Jeg ser ikke annet? Er ikke forbudt å si at man kan moderere seg i det offentlige rom, eller i en spesiell bydel fordi mange kanskje reagerer? Selvfølgelig må han utvide horisonten sin og innse at vi lever i 2009 i Norge, og homofile har kommet for å bli. Men 'en jævla trangsynt fitte som bør komme seg tilbake til Pakistan' er vel kanskje å dra den litt langt.. Eller? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet August 22, 2009 Rapporter Share Skrevet August 22, 2009 jeg er enig med han innvandreren som angrep dem, få slikt avvik bort! fysj..menneskene ble skapt til å være kvinne og mann, du får ikke lagd flere mennesker med to gutter som banker'n i fua på hverandre.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg