Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Mulig det er å dra den litt langt.

Men det er prinsippet det er snakk om her.

Kanskje jeg synes de skal moderere seg i matveien jeg og, så det ikke lukter strekt krydder overalt de befinner seg. Kanskje seg synes de burde moderere lydnivået på snakketøyet sitt?

Kanskje jeg synes de burde moderer kvinneundertrykkelsen sin?

Kanskje jeg synes de burde bygge moskeene sine lang helvette under jorda så folk slipper å høre på jamringa deres. Kanskje jeg synes de burde moderere å kalle damer for horer om de blir avvist.(what!?) Kanskje jeg synes de burde moderere å bære våpen og stå for størsteparten av voldshandlinger. Er ikke akkurat slik at jeg er mer glad i dem, enn de er glad i homofile. Men jeg går da faen ikke å klinker de ned når jeg ser dem på gata. Og når det er snakk om å være homofil. Hvem har som skikk å drive å kysse konstant på hverandre? Jo, de. Og jeg mener helt ærlig at de kan bare ti stille. Her i landet er det slik. homser og lesber går fritt. og det er flott!! om de synes det er så jævlig kan de heller dra dit de kom fra, der de slapp og se slik offentlig. de har faen meg lite å klage på, når de må klage på et par som holder hender!! btw. Det stedet det finnes mest prostituerte i verden er pakistan... go figure.

jeg har mange venner som er av utenlandsk opprinnelse. både født her, og kom hit for noen år siden. Men de ser på ting på en helt annen måte. bor de her får de bare akseptere at det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøv å hold dere til saken folkens og ikke gå til angrep på personer med andre meninger enn deg selv.

Nestemann/kvinne som kaller noen idiot eller andre lite hyggelige ord, får "fri" fra forumet en periode.

Peace.

Ikke så streng nå da doktor'n 1-92-56342-l-HDIvRy8znkfQjldAGcqmQ.gif

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Auda burde få litt bedre ordforråd! "Moderere" =P

Og jeg synes fremdeles du er det jeg ikke fikk lov til å si av Dr. S-nill... Og hvis den ********* hjernen din hadde tenkt ut at den skulle ha lest litt tilbake i tråden, så hadde du skjønt hvorfor jeg skrev "moderere" så ofte.

Endret av Auda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes fremdeles du er det jeg ikke fikk lov til å si av Dr. S-nill... Og hvis den ********* hjernen din hadde tenkt ut at den skulle ha lest litt tilbake i tråden, så hadde du skjønt hvorfor jeg skrev "moderere" så ofte.

fortsettelse følger????:popcorn

dette må bli spennende....:D

Mvh B.Aasen

Opel Astra G N`joy 1.6 twinport

Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke (Til ære for Doktoren) å fortsette en usaklig diskusjon med en bonde fra Nidaros, som mest trolig ikke vet hva "ordforråd" betyr ;)

Og ja, jeg ser på andre som mindreverdige (I forhold til meg selv), så Auda - Du er på et lavere nivå enn meg =P

Ordforklaring for Auda:

Ordforråd - forråd av ord i et språk, hos en person: et stort, rikt, lite ordforråd / aktivt og passivt ordforråd

Forråd - lagret, oppspart mengde av noe: store forråd av korn og poteter / bruke av eget forråd // han har et uuttømmelig forråd av vitser / kunnskapsforråd

Mindreverdig - mindre verdifull: mindreverdig litteratur; ikke god nok; underlegen: føle seg mindreverdig

Synonymer: dusin-, dårlig, inferiør, ringe, underlødig, undermåls

Synonym - ord med samme el. nesten samme betydning som et annet ord: ordene 'trikk' og 'sporvogn' er synonymer

Haha... =P

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig med han innvandreren som angrep dem, få slikt avvik bort! fysj..menneskene ble skapt til å være kvinne og mann, du får ikke lagd flere mennesker med to gutter som banker'n i fua på hverandre..

Hva sa du sa du? Du er enig med han?

Nå ble jeg virkelig skuffet over deg. Trodde du var en litt bedre kar enn som så. Og vi som har hatt så mange trivelige prater på msn og greier. Nei. Gå å meng deg med noen likesinnede du. Jeg er nok i en helt annen liga enn deg. Gled deg til du vokser opp.

Da kommer du til å skjønne hvor idiotisk den uttalelsen der var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av folkens, ta dere en dramm i stedet. Nidaros er jo hovedstaden for hjemmeindustri, da er det jo meget sentralt;) hehe.

Trur du misforsto meg litt auda, jeg mente at jeg er enig i synet, ikke i volden.. men for all del, dere skal få ta dere så hardt og mye i rumpa dere bare orker, så lenge det ikke går utover meg.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ser bra poenger hos alle tre her, egentlig. Men er nok det at alle oss med våre individuelle meninger er alt for stolte og sta til å 'backe tilbake' som det heter på godt norsk. Ser det tviholdes på meninger her, ja. :)

Men det må nok sies at jeg selv personlig har mindre sympati for denne klagende Grønlandsbeboeren enn de homofile på området.

Endret av Yelsent

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider