Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

• Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ingenting til overs for voldtektsmenn, men hvis vi skal la han her dø må vi la de to gutta i Kongo gjøre det og - jeg ser virkelig ingen forskjell...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo et stort problem når man skal begynne å henrette alle og enhver, er faktisk mange uskyldige iblandt dem. Mange som har blitt henrettet i USA som har vist seg å være uskyldige i ettertid.

Tipper hverken eiriksmil eller Mad_maxx har lyst å bli tiltalt for justismord for deretter å bli henrettet om de tenker seg godt om.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting til overs for voldtektsmenn, men hvis vi skal la han her dø må vi la de to gutta i Kongo gjøre det og - jeg ser virkelig ingen forskjell...

Pakistan har da faktisk et litt mer organisert styresett og rettsvesen enn Kongo... Og er så mye sprikende beviser i Kongosaken. Sikkert VG som hauser det opp, men virker som eneste argumentet han går for for ikke å bli henretta er at han er norsk statsborger....

Edit: Pluss at hele kongosaken virker som en eneste stor svindel for å tyne penger av rike norge ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hverken eiriksmil eller Mad_maxx har lyst å bli tiltalt for justismord for deretter å bli henrettet om de tenker seg godt om.

Jeg sier ikke at vi nødvendigvis skal ta livet av noen ;) Men jeg mener det må være all or nothing, mange har en tendens til å støtte "de uskyldige gutta våre i Kongo" og ønske sånne som han siste her hengt...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåjah. uskyldig eller ei.. helt utrolig hvor ofte dem skifter meninger og har forklarings problemer..

Samt at... egentlig gir vi faen! en til eller fra er ikke å merke!

heng både han og kongo gutta!

Helt enig!

Jeg kjenner en som kjenner til Moland(tidligere nabo), han er ikke akkurat noe engel for å si det sånn, han er det stikk motsatte.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1422188.ece

Ja, når folk kjøper mer miljøvennlige biler innfører man nye straffeskatter. Merkelig hvor lite "arbeidervenlig" Arbeiderpartiet er. De kan vell for faen begynne å ta inn skattene fra andre enn de som kjører bil. Er jo faen ikke bilistene som skal straffes når staten mangler inntekter til helse og skolesektoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1422188.ece

Ja, når folk kjøper mer miljøvennlige biler innfører man nye straffeskatter. Merkelig hvor lite "arbeidervenlig" Arbeiderpartiet er. De kan vell for faen begynne å ta inn skattene fra andre enn de som kjører bil. Er jo faen ikke bilistene som skal straffes når staten mangler inntekter til helse og skolesektoren.

Jeg trodde aldri jeg skulle si det her, men nå er det f... ikke langt unna at jeg pakker sekken og drar. Tar utdannelsen i utlandet, blir statsborger i Sverige, og jobber i Norge.

Når bilprodusenter først klarer å lage miljøvennelige biler skal vi straffes enda hardere, for å finansiere BARNEHAGER?!?!? Kan ikke det bli dratt inn et annet sted enn BIL?!? "#¤%&/&%¤#!?!?

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde aldri jeg skulle si det her, men nå er det f... ikke langt unna at jeg pakker sekken og drar. Tar utdannelsen i utlandet, blir statsborger i Sverige, og jobber i Norge.

Når bilprodusenter først klarer å lage miljøvennelige biler skal vi straffes enda hardere, for å finansiere BARNEHAGER?!?!? Kan ikke det bli dratt inn et annet sted enn BIL?!? "#¤%&/&%¤#!?!?

akkurat det som surrer rundt oppe i hue her også!

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider