Reodor F Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 hahahaha,spar meg det pisspreiket envher nordmann kommer med om noen klager over dette bordellet vi lever i. Du trur selvsagt ikke på det selv engang, eller jo forresten, du er en representant for den grå massen i et samfunn, de som er lettest å manipulere fra myndighetenes side, forøvrig er den grå massen, betegnelsen på de som var lettest å lure ifølge Hitler himself hvis du ikke visste det. Tro hva du vil. I motsetning til deg har jeg hatt gleden av å stadfeste at vi faktisk har det jævli bra her i landet. Men selvsagt bør en taper som hater alt og alle på et Internett-forum lyttes til med den største respekt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Tro hva du vil. I motsetning til deg har jeg hatt gleden av å stadfeste at vi faktisk har det jævli bra her i landet. Men selvsagt bør en taper som hater alt og alle på et Internett-forum lyttes til med den største respekt... Respekt til Dieseldyret, han er vår kilde til all kunnskap og alle gode meninger!! Nei, tipper minst halvparten av de som snakker om hvor jævlig vi har det her i landet og så videre aldri engang har forlatt hjemkommunen - kanskje de har vært en helg på danskebåten, en dag i Sverige eller en uke på Solkysten, men den virkelige verden har de nok ikke sett. Kjenner jeg blir provosert av rettsvesenet og lovverket. PÅ tide av soperne at de får opp straffene på KRIMINALITET som dette! Om du kjører 140 i 60-sona så får du større straff, mens hvis mishandler dyret til døde, så er det liksom bare blåbær. Hør nå her lille tulling.. Sparker du en hund gjentatte ganger risikerer man å ta livet av hunden. Kjører du i 140 i en forbanna 60-sone risikerer du livet ditt, livene til eventuelle medpassasjerer og livene til dem som ferdes på veien - i en 60-sone kan det skje ganske mye rart. Det er da faen ikke noe rart at strafferammen er hardere på grisekjøring! Hvor mange kroner tror du en dødsulykke i en situasjon du nettopp beskrev koster samfunnet kontra en hund som sparkes til døde? Av og til er du så kortenkt at det er helt sykt. Eller som du ville sagt, det er trist og latterlig... Og gjør meg en tjeneste. Slutt å peke på at Norge er så sykt på alle mulige punkter.. Du finner de dårligste argumenter, og det er pinlig å se på.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 Ta et anna eksempel da... Om du importerer et kilo av det fine grønne til eget bruk, får du større straff enn om du voldtar ei på 13, slår ihjel bikjer, invalidiserer noen med vold etc. Så jo. Er et faen så sykt land på mange måter! Så bare rull inn selv... Straffeutmålingene på fjellet her er så latterlig. Når jeg tenker meg om, så kunne jeg gjerne tatt 50 timer samfunnsstraff for å slå inn skallen på han her med balltre. Verd det... Fritt fram for voldsforbrytere etc i landet her. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 (endret) 'Dieseldyret This message has been deleted by Dieseldyret. Årsak: er ikke mann nok til å stå for mine meninger, har ikke argumenter å diskutere med når det kommer til stykket' Nice :) Ta et anna eksempel da... Om du importerer et kilo av det fine grønne til eget bruk, får du større straff enn om du voldtar ei på 13, slår ihjel bikjer, invalidiserer noen med vold etc. Så jo. Er et faen så sykt land på mange måter! Så bare rull inn selv... Straffeutmålingene på fjellet her er så latterlig. Dommeren har bare dine ord på at du ikke dealer... Hvordan ser man forskjell på ham som har importert en kilo til eget bruk og ham som selger til barna dine? Når jeg tenker meg om, så kunne jeg gjerne tatt 50 timer samfunnsstraff for å slå inn skallen på han her med balltre. Verd det... Fritt fram for voldsforbrytere etc i landet her. Det neste du presterer å si er vel at private henrettelser 'burde vært lov i dette molbolandet'... Endret Desember 25, 2009 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Det ER jo nesten lov. Er det jeg sier... Ok. Da kan vi si at jeg skal deale da. Deale grønt til 12 åringer til og med. Det er uansett ikke værre enn å mishandle noen, men alikevel er straffen mye værre... Er ikke noe å diskutere engang. Det er jo slik det er. Som jeg sier. Straffeutmålingene henger ikke på greip. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Synes dere skal holde diskusjoner saklige og ikke gå så mye på person... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Synes dere skal holde diskusjoner saklige og ikke gå så mye på person... Jeg synes at personer som avslutter et innlegg med at de gjerne ville ha lemlestet eller drept noen har tapt sin rett til ikke å få sin person omtalt og sin opptreden irettesatt! Når det er sagt kan jeg være enig i at strafferammene her i landet ikke alltid henger på greip. Dog ikke når det gjelder plendritersaken. Straffen for å utsette mennesker for livsfare vil alltid være større enn andre forseelser, selv om det kan være vanskelig å svelge at trafikkforseelser gir strengere straff enn f eks voldtekt eller andre ting som kan gi varige arr på sjelen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/12/25/nyheter/katolske_kirken/pedofili/overgrep/innenriks/9662049/ jajamennsann.... Religion ble vel oppfunnet for at pedofile og kvinneundertrykkere skulle kunne slå seg løs Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Vi har det jo godt, ingen tvil om det. Jeg priser meg ofte for at jeg bor i Norge, og er meget takknemelig for det. Når det er sagt så vil jeg ikke sitte på rævva å si vi har det bedre enn i Afghanistan, når jeg vet hvor mye trøbbel vi vil få i Norge når olja tar slutt. Når Norge er overfylt med muslimer med et helt annet menneskesyn enn oss. Når pedofile, dyremishandlere, voldteksmenn og annet pakk går fri etter ei kort stund i fengsel. Problemet i Norge, er at de fleste er alt for likegyldige til hvordan vi har det. Når staten bestemmer seg for noe vi er uenig i, så er det ingen som gidder å gjøre noe som helst. Unntatt muslimene da selvfølgelig. Vi har mye å lære av danskene og franskmennene. :) Tror vi bare har sunt av folk som dieseldyret, selv om vi ikke alltid er enig. Blir iallefall diskusjon, selv om det av og til kanskje kunne vært mer saklig. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Vi har det jo godt, ingen tvil om det. Jeg priser meg ofte for at jeg bor i Norge, og er meget takknemelig for det. Når det er sagt så vil jeg ikke sitte på rævva å si vi har det bedre enn i Afghanistan, når jeg vet hvor mye trøbbel vi vil få i Norge når olja tar slutt. Når Norge er overfylt med muslimer med et helt annet menneskesyn enn oss. Når pedofile, dyremishandlere, voldteksmenn og annet pakk går fri etter ei kort stund i fengsel. Problemet i Norge, er at de fleste er alt for likegyldige til hvordan vi har det. Når staten bestemmer seg for noe vi er uenig i, så er det ingen som gidder å gjøre noe som helst. Unntatt muslimene da selvfølgelig. Vi har mye å lære av danskene og franskmennene. :) Tror vi bare har sunt av folk som dieseldyret, selv om vi ikke alltid er enig. Blir iallefall diskusjon, selv om det av og til kanskje kunne vært mer saklig. :) At vi har det bedre enn de fleste er selvsagt ingen grunn til å sitte på ræva og tvinne tommeltotter. Men vi har det såpass bra at vi ikke trenger å ønske død og fordervelse over alt som ikke er optimalt. Dieseludyret hater alt og alle som har med miljøvern, sosialisme eller generell myndighetsaksept å gjøre, uten at han er i stand til å komme med særlige vettuge tiltak for å forbedre forholdene. I opptreden minner han faktisk mistenkelig om forskrudde grupperinger fra kulturer han neppe ønsker å sammenlikne seg med, hvor hat og opprør står øverst på dagsorden. Videre vil jeg si at en generell frykt for muslimer er en meget unyansert holdning og menneskesyn som ikke fører noe godt med seg. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Ta et anna eksempel da... Om du importerer et kilo av det fine grønne til eget bruk, får du større straff enn om du voldtar ei på 13, slår ihjel bikjer, invalidiserer noen med vold etc. Så jo. Er et faen så sykt land på mange måter! Så bare rull inn selv... Straffeutmålingene på fjellet her er så latterlig. Dette er jeg helt enig i. Er jo helt sinnsvakt. Dommeren har bare dine ord på at du ikke dealer... Hvordan ser man forskjell på ham som har importert en kilo til eget bruk og ham som selger til barna dine? Men hva så? Det er da for guds skyld forskjell på å selge cannabis til en sekstenåring (ikke at jeg forsvarer det, men) og å voldta samme sekstenåring... Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Rakettforskerne er i gang vettu... snøen laver ned, hva gjør de? jo de salter!! SMART, kjørte forrige helg på salta nysnø, livsfarlig glatt, noen km lengre bort var det kun brøyta og da var det grep som bare det.. kunne holde 80-90 helt trygt. Skjønner de ikke dette da?! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=597128 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Salting gjør bare vondt verre. Blir verre å kjøre, mer arbeid for vegvesenet og det ødelegger bilene.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Hadde dem gitt f i salter hadde snøen blåst av veien. Om tempraturen tillater det. Og når dem salter uten og kjøre plogen så blir det jo bare fullt av veien i snørr.. Nei takke seg til sideveiene.. lite trafikk, null poilti, høyere fartsgremnse, Og realt vinterføre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 må vi ikke glemme mer kostnadene selv etter snøen er borte da. salten løser opp asfalten, gjør den porøs og sprø så når sommern kommer og ferie traffiken varmer den skikkelig opp blir den løst opp til støv og sprekker opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg