Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

• Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Police say she had left the house to buy food when she was spotted by a traffic officer who pulled her over - and gave her an ice scraper.

Litt mer fornuft en i norge der alle bare skal straffes.

Ellers, nice med de snømennene på taket, det skal jeg også gjøre en gang, men dem detter vel sansynligvis ned fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kristansandere husker vel forstatt 11. november hvor trafikken nærmest stod stille pga. spørreundersøkelse fra Statens Vegevesen.

Nå sitter jeg på fvn.no og leser dette: http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article733295.ece

Tror jeg spyr... Hvordan i helvete kan 20% av utdelte skjema gi et detaljert bilde av situasjonen blandt bilistene??

De har også fått noen stakkars elever fra en bibelskole til å dele ut disse skjemaene. Turte de ikke selv fordi de visste at de kom til å få huden kjeftet full av billister som skal på jobb og levere unger i barnehage?

Og hvorfor skal et konsulentfirma utarbeide en rapport? Det kan da ikke være så forbanna vanskelig å sette seg ned en eller to personer og gå gjennom gjennom i underkant av fire skjema? Tar toppen en uke om man er litt effektiv...

Det eneste de er med på er æren av å ha utført en vellykket, ubrukelig, penge- og tidskrevende (både for vegvesenet og ikke minst arbeidsgivere til de som ble stoppet i trafikken), idiotisk dårlig gjennomtenkt og ikke minst ubetydelig undersøkelse.

Det eneste vi får ut av denne undersøkelsen er vel om det er grunnlag for å øke allerede skyhøye avgifter....

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, men det var faktisk det første ordet jeg tenkte på da jeg leste artikkelen selv. :shake:shake

På tide at noen banker litt vett inn i folk som det. Vi lever tross alt i 2010! :knock:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider