Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

• Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rart, men det var faktisk det første ordet jeg tenkte på da jeg leste artikkelen selv. :shake:shake

På tide at noen banker litt vett inn i folk som det. Vi lever tross alt i 2010! :knock:

Neeh, de trenger bare at fler folk rister på hodet og ler av de ;) Har tro på at uansett hvor sprett gærne folk er, så innser de hvor dumt de holder på etter noen generasjoner med flauser ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra avisa her i Sør-Trøndelag:

http://www.avisa-st.no/nyheter/politi/article1250676.ece

http://www.avisa-st.no/nyheter/politi/article1251043.ece

http://www.avisa-st.no/nyheter/politi/article1251050.ece

Hva mener dere? Slipper polisen lettere unna, eller er dette riktig?

Bare så dere ikke misforstår, det var ikke jeg som ble påkjørt;)

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må le litt av enkelte av kommentarene under den artikkelen der, er noen som veit best som sier at politiet ikke bør straffeforfølges, siden det er likt for alle og alle kan gjøre "ei blemme", samtidig så slipper de unna, mens en helt vanlig ungdom mister lappen for langt mindre ting enn å frontkollidere OG totalvrake, blir ikke det litt paradoksalt? tullinger! Får håpe han mister lappen slik at rettferdigheten seirer, men nå har deg seg slik at jeg har mista tilliten til politiet for lenge lenge siden, det holder for min del å se deres prioriteringer, når det er så få saker som blir oppklart, mens de står og kontrollerer for hundretusener og kanskje millioner rundtomkring for å ta gutten med uoriginale felger(som faktisk gjør biler tryggere/bedre kontaktflate) eller at de brukte flere hundretusener på en lydmåler i sentrum av byen pga at det var flere som spilte høy musikk og de ikke klarte å bevise dette i rettsaker, eller sikte med en radarpistol på en åpen og trygg strekning man kan ha 200km uten å sette folk i fare(satt på spissen) er liksom til å bli lei seg av

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, ikke overraskende, er jo rakettforskerne Politiet vi snakker om, men er jo heldigivis noen få unntakt med smarte politifolk, men generelt er etaten latterlig, men det pga av et sinnsykt lovverk som kanskje var greit på 1800-tallet, ikke nå i 2010

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere? Slipper polisen lettere unna, eller er dette riktig?

Purk slipper alltid lettere unna, hovedsaklig derfor jeg har et problem med autoriteter..

[...]mens de står og kontrollerer for hundretusener og kanskje millioner rundtomkring for å ta gutten med uoriginale felger(som faktisk gjør biler tryggere/bedre kontaktflate)[...]eller sikte med en radarpistol på en åpen og trygg strekning man kan ha 200km uten å sette folk i fare(satt på spissen) er liksom til å bli lei seg av

Nå er det ganske mange som kjører rundt i biler som rett og slett er farlige.. Hater tekniske kontroller selv men skjønner hvorfor myndighetene har dem. Og selvfølgelig kontrolleres det for noen kroner for eksempel på en rettstrekke (der en eller annen shitkid mener det er fullstendig greit å ha 200) fordi sånt gir penger i kassa, og da er det en investering, ikke pengesløs.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ganske mange som kjører rundt i biler som rett og slett er farlige.. Hater tekniske kontroller selv men skjønner hvorfor myndighetene har dem. Og selvfølgelig kontrolleres det for noen kroner for eksempel på en rettstrekke (der en eller annen shitkid mener det er fullstendig greit å ha 200) fordi sånt gir penger i kassa, og da er det en investering, ikke pengesløs.

totalt feil, blei stoppa i teknisk, de sjekka kun felger, eksosanlegget og mangel på bakseter, bremsene ville han ikke teste fordi det ikke var så farlig, det finns jo absolutt ikke en eneste ting som er farligere enn om man ikke har bremser, tenk om jeg bremsa med håndbrekket sakte inn på plassen og ikke hadde bremser? jeg hadde glatt sluppet i mellom, men jeg ser poenget ditt, men når en teknisk kontroll er felgsjekk og ingen teknisk kontroll, så tar jeg det aldri mer seriøst, var en stund jeg hadde en ulovlig bil og en lovlig bil, den ulovlige kunne jeg ha 100-120 med i en sving oppi her, når jeg prøvde med den helt 100% originale bilen ikke man ha 90 engang, da slipper den på fire hjul, det er jo litt paradoksalt at en bil som er livsfarlig er lovlig og ikke en som ligger godt på veien

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du møter en idiot av en kontroller betyr ikke at tekniske kontroller er uviktige...

det er sant det, jo, forsåvidt så er det greit med kontroller, men det er veldig sjeldent logisk å sjekke alt annet enn det viktigste, men får håpe det var et engangstilfelle:m'm:

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider