Gå til innhold

Den store nyhetstråden

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=581962

Han der Elden advokatfan bør ta en realitysjekk... Ikke no grunn til å utsette andre folk for potensielt farlige jævler på fly, være det seg en terrorkåt muslim, eller bleikfeit nordmann i svinfylla på rølpetur. Utesteng dem hele gjengen om de er en sikkerhetsrisiko, flyselskapene er da tross alt firmaer, og ikke et hjelpemiddel alle og enhver har krav på, samme hvor fucka de er i hodet.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 952
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=579575

"25-åringen er tidligere straffedømt for mindre forseelser. Han ble i 2006 dømt for å ha kjøp og salg av kokain, mens han tre år tidligere ble dømt for blant annet å ha knust et skolevindu og for å ha stjålet en videoprojektor. I samme domsavsigelse ble han også dømt for ulovlig besittelse av skytevåpen."

MINDRE "forseelser"? Hva faen er feil med rettsvesenet her i landet om salg av kokain, innbrudd og tyveri, samt ulovlig besittelse av skytevåpen er "mindre forseelser"? WHAT THE FUCK?

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IBTH (in before the hylekor).. Gjør sikkert nytta si, men dere har vel ikke noe T-bane akkurat, eller så veldig mange andre alternativer til bil (?) så det er vel kanskje ikke helt gjennomtenkt.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg jobber på Hvaler, og bor på østsiden. Her er busstilbudet så vanvittig dårlig, at jeg må rett og slett bare finne meg annen jobb, evt å flytte. Bruker 20-25 min med bil til og fra jobb. Dersom jeg skal ta buss, vil jeg komme flere timer for sent på vei til jobb, og bruke 2 timer++ på vei hjem fra jobb. Eller i værste fall, ikke komme meg til eller fra jobb på Lørdag/Søndag :s

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=591524

Nei for svarte helvete, må da for faen være mulig å ta av "sparepengene" i oljefondet og fikse slikt? Hva faen er vitsen med det om det ikke blir brukt til gode praktiske ting som MÅ gjøres i et land? På tide å kutte lønna til politikerne noe så innforjævlig, er jo tydelig at de er bare til "pynt" samme som det forbanna kongehuset.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider