Laaars Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Lov å tenke ja.. Men å mene at det er deilig å se en 12åring bli most av en okse? Er vel lov å tenke før man skriver det å.. Eller hva vet nå jeg, men jeg har hvertfall ikke sånne fetisher. Det er bare et lite barn ja, men det er en 12-åring som er voksen nok til å forstå hva slags idioti han driver med. Velfortjent! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Er man med på leken så må man tåle steken var det noen som sa engang! Så velfortjent er det vel.. Men ikke noe deilig å se på fordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Er man med på leken så må man tåle steken var det noen som sa engang!Så velfortjent er det vel.. Men ikke noe deilig å se på fordet Neei, der skal jeg i grunn være enig babyhmm? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10001449 Hahaha, eeeeeid :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10008583 Skulle vært skutt på flekken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 Bare vent. Er da noen som kommer til å avslutte jobben som ble påbegynt for en stund siden etter den uttalelsen der. Forbanna svin! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Krekar: jeg har tre fiender: Høyresiden hos de norske styresmaktene, norsk etterretning og norsk media, sa Krekar Hehe. Er venstresiden venner da heller? Noe annet skulle igrunn forundre meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10001641 Kom jo som et sjokk! Fittene i regjeringen som skryter så av at de satser på vei, yeah right! Burde faen meg ta bli skuddpremie på div politikerhorer snart! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10001641 Kom jo som et sjokk! Fittene i regjeringen som skryter så av at de satser på vei, yeah right! Burde faen meg ta bli skuddpremie på div politikerhorer snart! Er du overrasket?? :ratatatat Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Ikke egentlig nei :P De fleste "folkevalgte" her i landet hadde i grunn vært til mer nytte som en våt flekk på lakenet til far sin på dagen de ble unnfanget... Gjøre jobben sin kan de i hvertfall ikke! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article771209.ece hva slags hjernedøde treskaller driver med sånt?? snakk om lage enda dårligere rykte for bilinteresserte.... jævla idioter Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Vis man må bruke olje for å kunne spinne så kan man bare parkere bilen hjem. FATTIG Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 syns det er tøft jeg.. sparer drivverk og ryker godt;) sånn er det ofte i bø, også kalt dieselshow. Det tørker uansett, så dette er ingen problem:) Det er heller de som har så mye i mot dette som er idioter. Som om jeg bryr meg stort om at bilinteresserte har dårlig rykte, hahaha, alle hater oss uansett, siden majoriteten ser på bilen som et transportmiddel og de mener at bilinteresserte er hemmiser osv, jeg bryr meg ikke om tapere i hvertfall. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 er det ikke noe problem? olje, diesel,bensin og andre sånne kjemikalier ØDLEGGER asfalten... den smuldrer opp...det er jo klart dei hater oss når folk går så langt som hærverk.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 rart at enden av stripa i bø ikke har ødelagt asfalt da, hvor det har pågått dieselshow i 20 år, uten at asfalten er noe mer sliten.. det kan ikke kalles hærverk, det kalles kunst. De hater oss uansett!!! så hvorfor ikke holde på som man vil?! Istedenfor å gjøre forsøk på å lære tilbakestående nordmenn noe som helst empati.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg