CivicLars Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 ... Hva så? Savner russetiden jeg.. Hva russen gjør, er da helt opp til hver enkelt russ å bestemme. Gjør de noe som strider mot norsk lov, må de ta konsekvensene av det selv. God kveld og hold kjæft, sytere ;) x4 Virker som de blir helt spedalske med gang de får på seg en rød, blå, svart, eller hvit bukse. Samtidig som det virker som om denne buksen beskytter dem for videre framtid... Eller grønn =P Hva er forresten hvitruss?? =S Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Virker som de blir helt spedalske med gang de får på seg en rød, blå, svart, eller hvit bukse. Samtidig som det virker som om denne buksen beskytter dem for videre framtid...Greit nok at russen selv skal bestemme hva de skal, men det går være måter på galskap og idioti...... hva gjør den grønne buksa a? ettersom de andre fargene beskytter :ass: :pray Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvert eneste år er det klaging og syting om hva russen gjør, hvor forferdelig de oppfører seg og at vi skal avvikle hele opplegget. De av dere som har vært russ før, gjorde aldri dere noe galt i russetia (trenger ikke være snakk om lovbrudd her nå)? Jeg vet jeg gjorde det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvert eneste år er det klaging og syting om hva russen gjør, hvor forferdelig de oppfører seg og at vi skal avvikle hele opplegget. De av dere som har vært russ før, gjorde aldri dere noe galt i russetia (trenger ikke være snakk om lovbrudd her nå)? Jeg vet jeg gjorde det. JO, men jeg drar ikke helikopter med kuken, eller flyger naken forbi nabohusene i jakt på noen forbanna poster-foran småunger selv om jeg hadde noen innabords! Folk klager på blottere osv, men selv er de rettferdiggjort fordi de har på seg ei bukse av nevnte farger?! Wtf, innavl kaller jeg sånt pakk!:ass: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 JO, men jeg drar ikke helikopter med kuken, eller flyger naken forbi nabohusene i jakt på noen forbanna poster-foran småunger selv om jeg hadde noen innabords! Folk klager på blottere osv, men selv er de rettferdiggjort fordi de har på seg ei bukse av nevnte farger?! Wtf, innavl kaller jeg sånt pakk!:ass: Det å løpe naken rundt er å ta det for langt, helt enig med deg der. Men jeg tenkte litt mer på rampestreker og sånt. Folk klager jo over ALT russen gjør, men de fleste gjorde akkurat det samme da de var russ. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 (endret) Det å løpe naken rundt er å ta det for langt, helt enig med deg der.Men jeg tenkte litt mer på rampestreker og sånt. Folk klager jo over ALT russen gjør, men de fleste gjorde akkurat det samme da de var russ. da er vi enige:) Men russens rykte blir jo ikke akkurat bedre av degenerering av denne typen som jeg nevnte i artikkelen. Det er stor forskjell på rampestreker og det i artikkelen. Endret Mai 3, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 da er vi enige Men russens rykte blir jo ikke akkurat bedre av degenerering av denne typen som jeg nevnte i artikkelen.Det er stor forskjell på rampestreker og det i artikkelen. Så sant, så sant :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hahaha, like lur som denne karen: Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Er ikke mye til alles beste.... Vet ikke om du har fulgt saken mye, men de etterlatte får INGENTING, ikke en dritt hjelp av staten... Og så sitter den stygge jæveln der og får hjelp i alle bauger og kanter... Nei, er vel kriminell psykopat man skal bli her i landet, da blir man finansiert gitt..... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Lokalt er vel somregel tilgrising av biler og stjeling av sykkler som er problemet med russen, spesialt idet russen går litt for langt, hvis en tilfeldigvis har en rød bil, vil den bli angrepet av blåruss fordi de tror det er e rødruss bil, så blir det mye erstatnings krav å slike greier. Det og at alle sykklene i nabolaget mitt blir rappa av russen hver 1 mai feiring, fordi de drikker nede på stranda bortenfor huset mitt. er slike ting jeg godt kunne klart meg uten. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightyear Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Lokalt er vel somregel tilgrising av biler og stjeling av sykkler som er problemet med russen, spesialt idet russen går litt for langt, hvis en tilfeldigvis har en rød bil, vil den bli angrepet av blåruss fordi de tror det er e rødruss bil, så blir det mye erstatnings krav å slike greier. Det og at alle sykklene i nabolaget mitt blir rappa av russen hver 1 mai feiring, fordi de drikker nede på stranda bortenfor huset mitt. er slike ting jeg godt kunne klart meg uten. Låser dere ikke syklene deres eller? Her i Ghettoen blir alt som ikke er låst fast borte så fort du snur ryggen til, sykler og annet "løsøre" må låses inn. Koselig her jah.. A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Er ikke så lurt å sladde i parkeringshus, nei. Husker så godt for et par år siden når liknende skjedde på sørlandet en plass. Var tre-fire biler som lekte Tokyo Drift inni parkeringshuset, så oppdaget vaktene dette og sperret igjen portene. Ikke lenge etter kom politiet og busta dem. Det som da var så greit da, var at alt ble filmet, og de hadde ingen unnskyldning. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Nå vil jeg først starte med å si at det begyner å bli endel år siden jeg var russ. Siden jeg var det i 97. Men husker fortsatt tiden godt. Du får det aldri mere morro enn du gjør det til selv. Når jeg var russ så var det aldri snakk om å bryte norsk lov. Vi gjorde aldri skade på privat eiendom og oppførte oss stort sett. Det tror jeg 99.9% av russen gjør nå også. Så å komme med uttalelser om at hele russetiden skal avskaffet synes jeg blir for dumt. Blir som å si at bil skal bli forbudt siden det er flere 1000 i året som blir tatt for å bryte reglene. Alltid uansett i hvilke som helst setting vil man finne sorte får som drar strikken litt for langt. Det finnes mange morro knuter og andre oppgaver som russen blir satt til å gjøre. Så tror heller veien å gå er å ha litt kontroll over oppgavene 1 klassingene setter i rebus løpet. For hvis jeg skjønte artikkelen rett så var dette rebus løp og russen var ute og gjorde oppgaver de var satt til. Vil til slutt si at jeg synes russen bare blir mere og mere usynlige jeg. De får jo ikke lov å kjøre russebil i 17 mai toget lenger. Før så var jo alle biler med i toget. Føler og mener også at vi var ute og festet 24/7 når jeg var russ. Nå verken ser eller hører jeg russen lenger. Ser en og annen russebil langs veien. Hører en og annen russebil spiller på skolen rett borti gata her på natten men da må jeg fysisk ut kl 04:00 om natten med hunden og konsentrere meg om å høre det. Nei la de stakkars ungdomene få ha de usle 3 ukene i livet sitt. Synes folk begyner å bli alt for glade i å klage å alt og alle uten å feie for egen dør for tiden. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 var i mandal det der evje:) de blei godt latterliggjort etterpå:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Han ble stanset på tur ut fra byen, og forklarte at han ikke hadde sett at han nesten kjørte på noen, sier Metlid. Hehe, det var vel ikke akkurat en uttalelse som hjalp ham heller :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg