Gå til innhold

fy faen purken har får lite å gjøre!!!!!

Ranger emnet

pumpedyse

Anbefalte innlegg

Du kan vel i grunn miste lappen for all "uaktsom" kjøring.... Dvs sladding, burning og generell herjing...

Når det gjelder fartsgrense så skal du vel anpasse farten etter forholdene og da sier det seg selv at du ikke skal kjøre fort på en parkeringsplass....

Ellers så gjelder vel samme hastighetsbegrensing som på veien du kom fra hvis intet annet er skiltet..

Men dette er slik jeg tolker det.

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ser meg alltid om når eg sladder.. men.. eg syns faktisk litt uskyldig leking på snøen på øde steder e helt fint, burde vært oppmuntret til det, i stedet for å gjøre ting som faktisk e farlig for liv og helse..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noen som hadde mistet lappen oppe på Tryvann da? Var iaf noen som sa noe om det....det er jo den ødeste p-plassen man finner...

Originally posted by Precious

Tragiskt!

Men greit hvis du sladder og drifter rundt i sentrum, for der kan det fort gå mer galt en f.eks på en stooooooor parkeringsplass.

Ta f.eks Herkules Matsenteret sin parkeringsplass i Skien. Meget stor parkeringplass, nærmere den største i Skien. Den er helt tom etter stengetid og hva skjer der da? Ingenting!!!

For det er ulovlig å være der etter stengetid. Det er privat eiendom.

Hvor tett ække det a? huffff... blir så oppgitt.

Hvem sier det er ulovlig? Er det noe skilter der som opplyser om det?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rwd 4ever

btw: hva er fartsgrensen på parkeringsplasser? vis du ligger i 80-90 på en parkeringsplass så skjønner jeg at man mister det en stund....

En kan vel legge parkeringplass i samme bås som gårdstun og da er det gangfart som gjelder, men det behøver jo ikke stemme.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal kjøre hennsynløst å varsomt !!!!!!!

Å forøvrig så kan alle purk i follo dra til HÆLVETE.....

men å leke i sentrum er heller ikke så lurt da.....

å til alle andre: BRUK VETT LIGG BREDT :D :D :D :D :D :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider