Gå til innhold

Pris på 740 Turbo Intercooler?

Ranger emnet

Falk

Anbefalte innlegg

hvis det er min du har siktet til så har den vel det, men alt har sin grunn... før meg så var det eiere og bilen var orginal... så var det han som kjøpte den av meg som fikk problemer med banken og han hadde vist brukt et huslån på bilen, jeg fikk tilbud om og kjøpe den tilbake men fikk en kompis av meg her på oppdal til og kjøpe den! så skulla han begynne på skole og solgte den pga økonomiske grunner og han som kjøpte den av han på august september03 skal selge den nå ser jeg... om han har noen spesiell grunn vet jeg ikke men bilen er bra og meget pen.. var iallefall det når nest siste eier hadde den, og han som kjøpte den virket som n fornuftig og rolig kar så regner med den er bra :)

savner den bilen!:rolleyes:

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by prophets

Kjenner til eieren av bilen nå, han bor ikke så langt unna.

Syns du ikke 75000,- er litt stiv pris?

Vet du hva som er gjort med den? Har hørt han har sagt det er nærmere 300hk i den, må vel gjøres litt for å få det?!

var med og leverte bilen, og da var det chip, 1bars trykk, dump, knfilter, just.bart turbotrykk, trimkam og det yter vel kansje 220hk. ved bytte av eksosanlegg kan du oppnå maks 250! så er vel kansje litt oppskrytt hvis han ikke har gjort en del da... synes prisen er stiv ja, fikk selv igjen 80000 for den for 1,5 år siden og var veldig fornøyd og heldig da, og da var det tross alt jeg som har bygd den opp som solgte den og bilen var strøken! Det som er gjort er hovedsaklig en del detaljlakkering utvendig og motorrom, 17" sommer og 16" vinter, momo ratt, sony høytalere, spacere bak(h&r), senket, og det med motoren som står nevnt lenger opp... eller er bilen veldig pen i lakken og er sikkert mye småstæsj jeg ikke husker nå! men ja, jeg synes prisen er stiv!

for og få 300hk i den bilen bør du også enkelt og greit bytte til annen motorblokk! ET blokka er alt for dårlig over 260-70hk.

terje

94 Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by varjas

tvindal: Du får jo en brukbar 740 for prisen av S2'en din da ;)

hehe, joda... har tenkt på saken men har kommet frem til at jeg år stjele fatterns v70 r awd når jeg vil kjøre volvo frem til jeg har råd til volvoen jeg vil ha(nye r'en :D )

94 Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tvindal

var med og leverte bilen, og da var det chip, 1bars trykk, dump, knfilter, just.bart turbotrykk, trimkam og det yter vel kansje 220hk. ved bytte av eksosanlegg kan du oppnå maks 250! så er vel kansje litt oppskrytt hvis han ikke har gjort en del da... synes prisen er stiv ja, fikk selv igjen 80000 for den for 1,5 år siden og var veldig fornøyd og heldig da, og da var det tross alt jeg som har bygd den opp som solgte den og bilen var strøken! Det som er gjort er hovedsaklig en del detaljlakkering utvendig og motorrom, 17" sommer og 16" vinter, momo ratt, sony høytalere, spacere bak(h&r), senket, og det med motoren som står nevnt lenger opp... eller er bilen veldig pen i lakken og er sikkert mye småstæsj jeg ikke husker nå! men ja, jeg synes prisen er stiv!

for og få 300hk i den bilen bør du også enkelt og greit bytte til annen motorblokk! ET blokka er alt for dårlig over 260-70hk.

terje

Bilen ser veldig strøken ut ja, har bare sett raskt på den da men :)

Men den dump`en som står i nå er..... puke

`94 Audi S2 coupe

`91 VW Corrado G60

x `99 Honda NSR125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by varjas

Kan bli noe av denne ja ;)

-Hvite Blink

-Senke

-Fjerne lykteviskere

-Fjerne skistativ (!!:)

-Fjerne Turbo merket i grillen

-Bytte til '90 mod baklys med hvit blinker

-Tone alle rutene svakt

-17 eller 18" felger.

-Lakkere lister under lyktene og nederst på blinkerne.

:)

Har lige fåt tak in en 760 turbo intercooler.

från 1988 (USA) model, til 38.000kr

den har kjørt 133.000km.

kun haft 2 ågere før meg.

to set felg 17" OZ racing og 15" Titanium vinterdekk.

er det rimli pris?

p.s. fin opskrift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette_

Jepp...

sønnen til de som eier Esso på Ulefoss som har hatt den

Finnes det faktisk folk fra Lunde her også altså.. fatter'n er opprinnelig derfra, og jeg har besteforeldre der..

EDIT: Veldig Off Topic :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider