Gå til innhold

Dette kan skje hvis du kjører for fort!

Ranger emnet

EriC

Anbefalte innlegg

det bilde må da han karen få i julepresang i fin ramme sefølgelig.... :D

Vi dreiv å frata rundt i kadetten, eg satt på passasjersiden med en orange røyk bome i hånden ut av vinduet,baki en annen kammerat av meg.

etter noen lokale runder på stripen, sentere-autoen-sentere-autoen osv...(landet ja) blei han karen noen syk baki, rakk å komme seg ut, men faen så han spydde da,,, ikke SÅ rart da, lukter ikke helt sundt en slik bombe sak......

Men morro var det

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EriC

Det har faktisk skjedd med meg å.

Men han greide å spy ut a vinduet da. Men det traff jo bare resten av bilen :(

Først kasta jeg han ut a bilen og slang han litt rundt, men så slang jeg han inn i bilen igjen og kjørte til en bensinstasjon og fikk han til å vaske det a bilen min. Faen om jeg ska tørke opp spyet til andre! puke

Hadde jeg hatt din bil, og det hadde skjedd, hadde han faen ikke sett ut lengre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder det å spy i bil, har jeg en fin historie. Jeg og en kompis var på snowboard ferie i Østerike, men hadde en ganske fuktig kveld på Kiel ferga nedover. Da vi skulle kjøre neste dag hadde vi ikke kommet lenger enn ut på autobanene da kompisen min følte seg kvalm. Det er som sagt ikke så lett å stoppe midt på autobanen så han tok den posen som det var Cola bokser i, og spydde i den. Etter et par ganger med oppkast begynnte posen og bli full så vi hadde et dilemma. Dere kan tenke dere til resten. Ganske ufyselig kan man si i -5 grader.:mad:

*92 mod BMW 525IA*

89 Honda CRX,

01 Opel Astra sport,

97 mod BMW e39 520i,

92 mod Golf VR6,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kroffer

Hehe! Man få vel ordne seg en slik luke som han fyren i "taxi" har! Husker ikke om det var enern eller toern, men iallefall når han stoppa så spratt det fram en luke passasjerene kunne spy i :D

Det er 2'ern. :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Samme skjedde med Xen min. Hun var drita og halvsov. Rakk ikke å rulle ned vinduet en gang. Hun hadde beltet på. Så tok hun det av seg etterpå. Gjett hva som skjedde. Spyesprut over alt. Kan tenke meg at det lukta i en måned etterpå. Godt det var sommer.

hehe hun blei raskt Xen din? tongue.gif

Originally posted by kroffer

Hehe! Man få vel ordne seg en slik luke som han fyren i "taxi" har! Husker ikke om det var enern eller toern, men iallefall når han stoppa så spratt det fram en luke passasjerene kunne spy i

Det var nok i 1en for i 2en hoppet han ut av taxien igjen , eller?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider