kimmiaudi Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 hei har en audi 80 1.8 s 89 mod har akkurat byttet stablisator stang pga den ene var knekt pga hard kjøring men det er slag i styringa når jeg svinger akkurat som servoen funker ogsp funker den ikke nøkker skikkelig noen som vet hva det kan være takk for alle svar på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 fikk et hint nå kan det være at det er lite servo olje??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 fikk et hint nå kan det være at det er lite servo olje??? Forlite olje er aldri kjekt, og vil ha påvirkning på styringen. Sjekk om det er nok olje på den, hvis ikke så ha på mer før du kjører noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kan du fortelle mer rundt problemet. Hvordan det føles på rattet, stille og i fart. Om det er begge veier? Rask eller sakte vridning på ratt? osv.... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 følte det bare når jeg sto stille å kjørte sakte fikk ikke kjørt så mye for den gikk tom for bensin å er ikke skilt på den. men som sagt er bare sakte er ikke sikker på om det er når jeg svinger begge veier. men kan det være noe annet? føler ut som turboen slår inn i rattet hvis du skjønner hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Kan virke som du har ei knekt fjør eller slitasje på selve tannastanga. Litt vanskelig å si uten å få kjenne på det selv. Er også mulig demperlagrina er defekt... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 (endret) drivaksel? på en toyota jeg lånte var det kneppelyd foran pga dårlig drivaksel kom bare når jeg svinget Nå har ikke jeg peil på om bilen det er snakk om er rwd eller 4wd fwd.. Endret Mai 5, 2009 av RobinDrift Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 tror jeg fant ut feil har ikke byttet den enda men skjente at reima til servoen var slak og vridd feil vei så skal bytte den i morgen, håper det bare er så lett som en 40 kroners reim hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 ja det var bare det som var feil yakk fo all hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg